A kezdetek - A vétel...

 2009.07.07. 23:08

2005. óta van a tulajdonomban az én szemem fénye! :) Immáron 4 éve, hogy belekezdtem a nagy felújításba! A tervem akkor az volt, - és ehhez úgy érzem, hogy nagy részt sikerült is tartanom magam-, hogy minden egyes alkatrészt, és tartozékot kicserélek rajta, vagy felújítok. Az autó a következő szempontok alapján lett kiválasztva: legyen minél lepukkantabb, és a lehető legolcsóbb!!! Így megmenthettem egy Kisautót a rettegett bontótól, hiszen így is, úgy is az alapoktól akartam kezdeni, és úgy gondolom, hogy az ár is kielégítő értéket képviselt, sikerült 20.000 Ft-ért megkaparintanom! :)

Már az első utam nagyon kalandosra sikerült Vele, úgyhogy rögtön a szívemhez nőtt! Nincsenek véletlenek! A hazaúton, a parkolóból kikanyarodva majdnem csattantunk egy taxissal,  a kanyarodás közben pedig az én oldalamon kinyílt az ajtó és a lendülettől majdnem kirepültem az autóból. De megbocsájtom Neki, még nem tudhatta, hogy mi vár rá, és hogy milyen szép lesz a régi énjéhez képest! :)

Az elhozatalért köszönet: Gyének, és Sanyinak!

Az évjárat 86-os, és a neve pedig Nünü lett! :D

A meghírdetett kép

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Az átvétel

Címkék: kisautó

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr1001233139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2009.07.08. 14:20:12

Jó móka volt. :)

csajoska1982 2009.07.08. 14:34:56

@ogy:

Így utólag visszagondolva én is így látom...de amikor kinyílt az ajtó a kanyarban...:D
Az volt a vicces, hogy leüvöltöttem a taxis fejét, aztán később kiderült, hogy mi voltunk a hibásak! :D

S. Balázs háztartásbeli 2009.07.10. 07:07:08

@csajoska1982:
:):):):):) tipikus hidrogen! :):):):):)

csajoska1982 2009.07.10. 12:57:35

@S. Balázs háztartásbeli:

Ezt most majdnem moderáltam!!! :)))))))))))))))))))))))
süti beállítások módosítása