Ronika

 2010.09.26. 12:09

 Sziasztok!

Remizmenti Buflák Ronald vagyok, de hívjatok csak Roninak! :)
8 hetes vagyok éppen, július 29-én születtem! A Remizmenti Buflák Kenelből (tenyész család) jöttem, igazi szüleim Remizmenti Buflák Hurrikán, és Remizmenti Buflák Zéta. Ők nagyon sok díjat nyertek, annyira szépek, ezért nemes családból származom. 
Apu és Anyu Pénteken jöttek értem, és azóta nagyon jól megvagyunk! Sokat eszem, aztán alszom, aztán telekakilom a lakást, utána megint eszem, és megint alszom! :)
Apuék sokszor próbálnak velem játszani, de 10 perc után annyira elfáradok, hogy visszavonulok a kis ágyikómba és 2 órákat alszom...:)
Hétfőn megyek a második oltásomra, majd két hetente újabb szurikát kapok, hogy aztán nyugodt szívvel sétáltathassanak Anyukámék! Addig is felfedezem a lakás rejtett zeg-zugait, hova lehet még kakilni, ahova még nem tettem! :)
Puszilok mindenkit, és gyertek el meglátogatni, ha van kedvetek! 

Az uccsó képen nem én vagyok...ilyen leszek, ha nagy leszek! :)

 

 

 

 

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr582324078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2010.09.28. 20:51:37

A kutya aranyos, jó fej. :)
Ellenben a lábaidat tessék gyakrabban borotválni, ha ilyen hormonháztartási problémáid vannak, vagy keresd fel háziorvosod, gyógyszerészed, mert ami a 14-es képen van, már nem annyira szexi....
:D:D:D:D
Hétvégén? ;)

csajoska1982 2010.09.30. 19:48:36

@Bobirobi903:

Az "Apa" lábicicája! :D
De szólok neki, hogy azonnnnal borotválja le! :D

Nem megyek! :(
Nem sikerült szabit kivennem Vasárnapra! Dolgoznom kell! :(

S. Balázs háztartásbeli 2010.10.22. 06:36:30

Hello! Uj kepek a kutyurol?

Apropo lattam tegnap a zoldiket! Jol nez ki! Mikor fogsz nekiallni?
udv ebt

csajoska1982 2010.10.24. 09:31:40

Hulócska! :)

Vannak, vannak! Csak ellustúltam! Rakok fel, lehet még ma, ha lesz rá időm! :)
Kocsinak valószínűleg tavasszal! Gyé mondta, hogy alvázvédést tavasszal kéne, mert akkor köt meg rendesen, hidegben nem igazán. Addig homokoltatok, pl. legnőkarokat, meg valami gyantázást mondott a doboknál, amit meg kéne csinálnom a közeljövőben.

bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2010.10.30. 08:19:36

@csajoska1982:
Jajj... te már megint nem figyeltél szöszi lány.
Nem azt mondta, hogy gyantázás a DOBOKNÁL, hanem gyantáztass a DOMBOKNÁL. ;) Finom, és enyhe célzást tett a szőrös mellkasodra. ;)
:):):):):):)
Kutya egyre jobb fej. :)

csajoska1982 2010.10.31. 12:16:22

@bobirobi903:

Jaaaaa! :D Én olyan szőke vagyok!
Azt reméltem, sosem derül ki, hogy szőrős a cicim! :D

loska 2010.11.22. 14:01:35

Basszus, de cuki! :):) Hát ő még nagyon picike!!! :)
Amúgy utólag boldog szülinapot! :)

Csajoska1982 2010.11.23. 20:36:55

Aranyos vagy! Köszönöm!
Ronikát sajnos el kellett altatni. :(
Még arra sem volt erőm, hogy írjak egy sort, hogy nyugodjon békében! Talán egy-két hónap múlva képes leszek egy pár sort írni, hogy mi történt! :(

loska 2010.11.24. 16:31:49

@Csajoska1982:
Hallod, pont tegnap hallottam, hogy mi történt... Bakker, bocsi, pont szar volt az időzítésem, de eskü nem tudtam! :( Sajnálom nagyon! :( Csak annyit tudok mondani, hogy azért próbáljatok meg erősek lenni, és az új kutyit is legalább annyira szeretni, mint Ronit, hiszen ő nem tehet semmiről... És bocsi még egyszer... :(

csajoska1982 2010.11.28. 09:26:12

Semmi baj! Hisz nem tudhattad! :)
Ugyanúgy szeretjük a kis Igorkát is, mert hogy ez lett az új jövevény neve! :)
Sokkal rosszabb, elvenebb. Alig bírunk vele! Még a melóhelyről is elkéstem ma, mert nem hagyott készülődni! :) Szörnyen nagy gazfickó! :)

bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2010.11.29. 15:29:03

@Csajoska1982:
:(:(:(:(:(:(
Részvétem!
Bár nem tudok, tudtam a dologról, de gondolom oka lehetett a tettnek. :(
Fel a fejjel Szöszi lány!
süti beállítások módosítása