Lupa

 2009.08.16. 18:43

 

Címkék: fotók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr401313364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bexxter 2009.08.17. 01:04:11

Hmm, ez jó! Te taníthatnál fotózgatni ;) Meg keretet készíteni mert lusta vagyok a ps-ben turkálni úgyhogy elég kezdetlegeset szoktam kreálni..

csajoska1982 2009.08.17. 11:55:24

bexxter:
Mostanában én is lusta vagyok keretet csinálni, mindig ugyanazt szerkesztem mindegyikhez, mert ez a legegyszerűbb! Ps-ben én sem szoktam, mert iszonyat bonyi! Van egy-két programom, amiben egyszerűbbek! Pl. Photofiltre, vagy gimp...mostanában ezeket használom! Fotózgatni meg eljárhatunk, már KeMával is egy csomószor megbeszéltük, de még sosem jutottunk oda. Ő is tudna minket tanítani!
süti beállítások módosítása