Parton

 2009.08.16. 18:44

 

Címkék: fotók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr541313366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pety@ 2009.08.16. 21:20:50

Ez a komment az utolsó négy képre vonatkozik!
Kúúúrva jók!!! Nagyon tetszenek! Többet nem is tudok mondani, ebben minden benne van... ;)

csajoska1982 2009.08.16. 21:28:40

Pety@:
Hát ennek nagyon örülök! :D Pedig sztem annyira nem sikrültek jól. Egy-két képen túl kicsi az éles rész. Csak a víz miatt, hogy elkapjam a mozgását, sajna ekkora rekesszel tudtam megcsinálni. Kicsit engem zavar ez. Na, de mindegy! Ha másoknak tetszik, akkor már megérte!!!! :)
Nagyon köszönöm!!!! :D

Pety@ 2009.08.23. 12:46:01

@csajoska1982: Szerintem pont attól jók ezek a képek. Ebben itt fent pl pont az tetszik nagyon, hogy középen van egy éles sáv, előtte és mögötte pedig életlen. Szerintem nagyon király lett ettől...
süti beállítások módosítása