Egy kicsit megkésve, de egy beadandó helyett inkább blogolok egyet:

Kg, ha nem haragszol, nem raktam fel az általad készített briliáns képeket! Nagyon tehetséges vagy, de még egy kicsit gyakorolni kell a téma választást! :D

Az eddigi megszokott Bakonybél, mint téli tali helyszíne már a múltté.

Azt hiszem nyomós okunk volt, hogy oda többet ne térjünk vissza. :D A tulajok valószínűleg már nem várnának minket amúgy sem vissza, ahogy a többi helyről ez szintén elmondható, ahol eddig megfordultunk. Mondjuk innen még nem lettünk kitíltva, de nem is várjuk meg! :D A legutóbbi alkalommal hagytunk magunkból egy kis emléket...egy lepedőbe csomagolva...de ezt inkább hagyjuk! :D Mindenesetre nem lettem volna a "szobalány" helyében! :D

Szóval, idén a Börzsönybe látogattunk el, Kóspallagtól nem messze.

11 fős szobák....na, ez megmaradt bennem! :) A fiúk nem szégyellték a szégyellni valót...eregettek rendesen! :D

Az első nap az érkezésről szólt, és a vacsoráról! A gulyásleves és a palacsinta megváltás volt. Az est fénypontja, amikor Soma elhagyta egy kis időre a vacsora színhelyét...az asztalon Erős Pista, Soma jól megszedett leveses tálja...a szitu adott volt! :D Az eredmény sok-sok telepakolt zsepi, és este egy csípős-fájós menet a mosdóban! Mi élveztük, és ez a lényeg! :D:D:D Este pedig egy kis iszi-iszi, ki-ki a saját módján.

A reggel számomra behatárolhatatlan, mert szinte le sem hunytam a szemem, mondhatni, este 11 körül érbredtem. Egész éjjel különböző fondorlatokat próbáltam kieszelni, miként is tudnám meggyilkolni Somát észrevétlenül, hogy aztán ne terelődjön rám reggel a gyanú. :D Először arra gondoltam, hogy csak befogom az orrát...de akkor a száján levegőt tud venni, majd az oldalára fordul, és folytatódik minden tovább...aztán a párna, mint segédeszköz, jutott az eszembe...az agyalást akkor hagytam abba, amikor Kg-t búcsúztattam reggel 5 fele isibe menet, ezután már felhagytam a merénylet tervezésével, és megpróbáltam pihenni alvás helyett, amíg ébredeznek a többiek, közben pedig hallgattam tovább Soma legújabb szonátáját. :D 

A második nap programja az kisautók reggeli beindításán kívül autókázás volt, egyéni célom pedig az volt, hogy keressek valahol egy gyógyszertárat, ahol füldugót kapni.:D Ellátogattunk Kóspallagra, ott egy kis séta, némi látványossággal, - lovas szánnal-, a lányoknak fürdés a szűz hóban, Gyé csupasz segge (én szerencsére csak fotón láttam), ebéd egy kis étteremben, ahol csak sodexhos jegyet fogadtak el, ezért maradt a jó öreg hambi és a hot dog. A hambis bácsival jól összebariztunk, és még a kedvemért előbbre hozta a madarak etetését is, hogy elkapjak egy-két jó fotót róluk. Átautóztuk a Börzsönyt, szebbnél szebb helyeken, miközben Réka sziporkázott, és lelőhetetlen volt, feltalálta, hogyan lehet remegtetni a hangunkat alapjáraton a hátsó ülésen, amin írdatlan nagyot röhögtünk, és természetesen megörökítettük, úgyhogy visszahallgatható a blogon. :D Aztán szürkületre megérkeztünk egy kilátóhoz, ahol az egész dunakanyart be lehetett látni. Itt Rékacicamicaricával újabb hóban fürdésben vettünk részt, aztán belepisiltünk együtt a hóba, ami rettentő nagy élmény volt! :D A visszafele vezető úton szépen, libasorban haladtunk a kietlen tájban, aztán egyszer csak megállt a sor. Vicces szitu volt, mert a letakarított út csak egy irányba biztosította a helyet az autóknak, és persze kifogtunk egy autót, ami éppen oda szeretett volna eljutni, ahonnan mi jöttünk. Kiszálltak a sofőrök, és ment a diskurálás, lényegében arról, hogy most ki akadjon el, mi, vagyis legalább 6-7 polski egy autó miatt, vagy pedig az az egy autó. Természetesen nem volt kérdés, szegényke beletolatott a hóba, mi szépen tovább haladtunk, aztán persze páran segítettek a kiszabadításban. :) Este aztán folytatódott az iszi-iszi...Somi hányi-hányi...én pedig gyilkoltam tovább képzeletben, mivel nem kaptam füldugót. :s

Másnap egy rögtönzött programm várt ránk. De előtte még annyit, hogy az odaúton, mint mindig, most is megvolt a kihagyhatatlan mentés. A sofőr hegyről lefele menet 50-el vette be a kanyart a jeges úton, megcsúszott, és felfeküdt a hóra a szakadék mellett. Sérülés mentesen megúszták barátnőjével, csak az autó lökhárítója bánta a szerencsétlen manővert. Mi felfele haladtunk, de rögtön satu fékkel reagáltunk, amint megláttuk a kis baleset helyszínét, Abadiékat felhívtuk, akik a sor elején haladtak, hogy forduljanak vissza, mert húzni kell a Subaruval. Nekünk ez is jó móka volt! :D

Vasárnap reggel sokan kihagyták a tali legnagyobb élményét!!!! Az egészben a legviccesebb számomra az volt, hogy kb. 3-szor haladtunk el a legnagyobb játék mellett, ami a Világon létezik, és amit én már egyszer életem során, egy munkahelyi tréning alkalmával kipróbálhattam, de egyszer sem tűnt fel, hogy én ezen a helyen már jártam kb. egy éve. :D Jó, hát...amikor én itt jártam utoljára, nem volt hó, most meg fehér volt minden...fogjuk erre! :D Már előző este kiagyaltam, hogy oda el kell vinni ezt a társaságot!!!

A játék csak akkor ad élményt, ha nem tartod be a szabályokat! :) Mindegy, hogy hogy, csak ne a szokványos módon használd! Ebben KG a legjobb!!!! ...és légy bevállalós...és minél hülyébb vagy, annál jobban fogod élvezni! :D:D:D

Pocoknak köszönjük a szervezést, meg azoknak, akik még segédkeztek benne! A fiúknak köszönjük a sok pukit a szobába! :s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szállás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A másik szoba lakói! De jó, hogy nem oda kerültünk! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reni megint adta önmagát! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vacsi...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abadi a háttérben éppen egy feles házi páleszt nyomott le! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csak is üditőztünk, mi nem olyanok vagyunk...! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én büszke vagyok a barátaimra!!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kör közepén...körbe vesznek jó barátok! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emese nyalogatja Robi gombját??? Jól látom? :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Turbó, az új bandatag. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziporka Réka :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fürdés után...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát igen, azért ennél szebb látványosságok is akadtak! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na, emellett kellett elhaladnunk az első nap legalább háromszor, mire felismertem, hogy én itt már jártam egyszer! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Életem első vonulása!!! Köszi Somi! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A háttér bizonyítja, hogy tééényleg vezettem! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 bordó polski (velünk együtt) egymásután ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Polski mentés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amikor velünk szembe jöttek...:)

src="http://csajoska.blog.hu/media/image/B%C3%B6rzs%C3%B6ny/1%20(62).JPG" />

 

 

 

Címkék: találkozók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr1001834115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S. Balázs háztartásbeli 2010.03.13. 18:06:10

Nagggyon szuper hetvege volt!
Jo csajok, pasik a pokosok! :):)
Jok a kepek! :):)

csajoska1982 2010.03.13. 23:23:39

@S. Balázs háztartásbeli:
A legjobbak! :D
Tényleg jó volt!!!!

Főleg azok, amiket loptam, mi? :)
A szobás képeket elloptam Robitól, mert olyanokat én nem csináltam. :) Ja, meg Gyé seggét...azt vétek lett volna kihagyni erről a blogról! :) Biztos utálni fog érte! :P

soma22 2010.03.14. 00:26:19

@csajoska1982: Ő ilyen bevállalós gyerek:)Nekem bejön a hátsó fertálya:)

csajoska1982 2010.03.14. 09:18:14

@soma22:
Hát igen, vállalnia kell a következményeket! :D

Dömi 2010.03.14. 19:56:44

NA végre valaki jól visszatudja adni a tali hangulatát:P

Jó móka lehetett ez a hétvége!

csajoska1982 2010.03.15. 14:21:24

@Dömi:

Óh, basszus! Oda akartam írni a bejegyzés végére, hogy : Dömi, már csak Te hiányoztál onnan! :D
Elfelejtettem! Na,mindegy! Most közöltem Veled! :D

Dömi 2010.03.17. 10:19:11

Így tudod ki hiszi el...

Dömi 2010.03.17. 13:51:30

"Mi jöhet még?":)

csajoska1982 2010.03.17. 21:44:23

@Dömi:

Jaj, neeeeeeeee! :D:D:D
Ezt nem kellett volna! :D
süti beállítások módosítása