Kaparás után csiszolás...:P

 2009.08.16. 12:18

 Két hétvége eseményei nagyjából, ami ebbe a bejegyzésbe került, most nem haladtam olyan gyorsan, mint a kaparással. :(Még mindig nincs kész a csiszolás, de már nem sok van hátra! Sokkal nehezebb, mint a kaparás, azzal legalább lehetett haladni. A flexxel megbarátkoztam, és időközben vettem egy fúrót is, hogy a kisebb helyekre is beférjek! Ezzel egy kicsit könnyebb IS dolgozni, de még így is hamar elfárad a kezem, mert erősen oda kell szorítani a fémfelülethez a gépet. Úgyhogy sokat pihenőzök közben, így legalább a gépeket is kímélem. Bár lehet, nem eléggé...a fúrógépem azóta már beszart! :D Jó, 2000 Ft volt, mit várok...:) Viszem vissza Hétfőn, és reklamálok egyet! :)

Soma is csatlakozott hozzám egy-két napot, köszönöm a segítséget!!!

Kérdés: könyvből össze lehet rakni egy polskit??? :D Smile nélkül, komolyan kérdezem!

Ilyen volt...

Itt már tele volt a ....! :)

 

 

A csávóka megint kikészült!!! :D

 

Címkék: kisuató

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr271312669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma22 2009.08.16. 14:48:10

eme rövid bejegyzésben 6x szerepel az IS szócska:)feltünő volt így megszámoltam:D

A csávóka meg fáradt volt, és kurvajól el lehet ott feküdni a garázs előtt:)ha nem mentünk volna strandolni, tuti még mindig ott szundítanék:)

A fúrógépet, meg sokat dícsértem, ezért döglött meg, tuti:)

csajoska1982 2009.08.16. 18:52:17

soma22:
Persze! Csak azért tűnt fel, mert az egyiket nagybetűvel írtam! :) Balázs kedvében akartam járni!!! :D

bexxter 2009.08.16. 20:00:14

Ajánlom hogy rendes szerszámboltban vagy talán praktikerben vegyél egy "négertárcsa" nevezetű korongot. Ez kb 1cm vastag, 8-10cm atmeroju korong, amiben fém helyett specko gyantába áztatott müanyag vagy üvegszálak vannak. Gyorsan fogy, de kíméletlenül viszi le a festéket, alapozót, alvázvédőt. Én már elhasználtam kettőt.. kérdezd Kemát, tegnap mit művelt a subaru alvázvédős doblemezével. 1másodperc alatt fémtiszta lesz. 980forint körül mozog. Talán van kisebb átmérő is. Sokkal gyorsabban haladnál ;) Vagy ha gondolod majd viszek egyet valamelyik nap (pl kedd?:P)

bexxter 2009.08.16. 20:03:53

megjegyzés: a 11es képen az a hegesztési varrat nem a legszebb :P Csiszold le valamennyire azzal amivel most dolgoztál. Könnyebb lesz kikenni is tömítővel. ;)

soma22 2009.08.16. 20:53:55

@bexxter: az ő esetében nem kell annyira törekedni a fémtisztaságra, a gyári festék és anyag ami az ép helyeken rajtavan többet ér bármilyen másik kencénél. csak ott csiszoljuk, ahol a rozsda újra előjött, hogy a lakatos szépen ki tudja javítani a hibákat.

csajoska1982 2009.08.16. 21:11:19

bexxter:
Hú, köszönöm, a jótanácsok mindig jól jönnek, főleg, hogy egyedül vagyok, mint a kisujjam! :D Pl. a 11-es kép, amit mondasz, azt már agyon csiszoltam, és nem tudom eldönteni, hogy most az csak rozsdapor rajta, vagy még rozsda. Mert Gyé is mondta annó, hogy az sem jó, ha már túlcsiszolom! Egy csomó hely van, ahova be sem férek, pedig már olyan pici fejeket vettem a fúróhoz is, tiszta ideg vagyok már! Az alapozót, meg a fényezést nem fogom leszedni. Az alvázon arra mehet rá majd az alvázvédő, csak amiatt kapartam le, hogy lássam, hol vannak rohadoások, a festéket meg majd szedje le a fényező! :D Nekem csak a rozsda a legnagyobb a problémám, de az nagyon. Egyszerűen nem tudom, hogy mivel fogom kiszedni, lassan ott tartok, hogy veszek 10 doboz fogpiszkálót! :D Amit mondtál, annak neki állok akkor, de tényleg már annyira nekinyomtam a gépet, és a legerősebb fejjel, meg flexxel csináltam, és semmi változás...:S Lemostam nitróval, hogy hátha csak por, de ugyanolyan marad...áááááááááááááááá
Nagyon kivagyok már! :D
Amúgy kedden dolgozom este 10ig! :( De a korongtól függeltenül is örülnék, ha egyszer meglátogatnál! :)

bexxter 2009.08.17. 00:46:59

@csajoska1982: és hétfőn? (ma?):P
Bár gondoltam, hogy a 4 felnim "lyukait" pucolom meg a festéktől, de lehet inkább átugrom, ha épp ott leszel.A 11es kép meg kicsi, igy nem látom jol.. esetleg vihetek egy lamellás korongot, azzal szépen szintbe tudod csiszolni a varratot, nem lesz éles, durva stb. Valóban nem jó ha a csiszolással túlmelegedik az anyag. A festéket pedig ne is akard eltávolítani, főleg ne csiszolással. A kaszni felső látható részéről főleg ne, hiszen akkor sokkal több gittet kell használjon a fényező, ahhoz, hogy az auto eredeti éleit "megmutassa". Ezt a tanácsot hollónak és egy fényezőnek köszönd. Akkor mondta miután én már elkrtam a hátulját a kocsinak. Sebaj, az elejét nem is szedem le, majd a fényező géppel megcsiszolja amíg jónak látja.

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.08.17. 11:02:43

Ahol a rozsda már nem felületi, adj neki a flexes csiszolókoronggal! :)

Amúgy szépen dolgoztok! Gratula!

csajoska1982 2009.08.17. 12:00:51

bexxter:

Sikerült elég sok mindent elintéznem ma, még átugrom a baumaxba, kicseréltetem a fúrót, és megyek vezetni fél háromra. Ott másfél óra alatt végzek, és akkor mehetünk ki, ha ráérsz!!!
A tanácsokat pedig megfogadom! :) Azért hozhatsz egy-két korongot, amit mondtál, mert megnézném, hogy viszi!!!

KG126:

Értettem!!! :D Arra gondoltam amúgy, hogy esetleg valamelyik nap kijöhetnél Te is csak ránézni, hogy mit látsz, mi jó, mi nem jó! Persze, ha rárész, és nem gond!!!
Ja, és akartam kérdezni, hogy nem jöttök ki majd szerda este búcsúztatni a lurdyhoz engem??? Onnan indulunk Piszmogival, meg Hollóval Lengyelbe! Bazékat is meg akarom kérdezni. Szintén, ha van kedvetek, és ráértek!

csajoska1982 2009.08.17. 12:41:06

bexxter:
Újpest, Magyar Autó klub.
Onnan kb. egy fél óra, amíg haza érek. Nem tudom, hol akarsz talizni? Én a Szentendrei úton lakom, és innen már nincs messze, kb. 5 perc kocsival.
Vagy talizzunk Újpesten?

bexxter 2009.08.17. 13:08:37

Tudom hol a garázs, de ki is mehetek érted, ha gyalog vagy ;)

bexxter 2009.08.17. 13:16:39

István út vagy a Berda J. ?

S. Balázs háztartásbeli 2009.08.17. 16:29:24

@csajoska1982:
Eszrevettem! Mosolyogtam rajta IS!

Lenyeg a lenyeg : bemutatnam IS! :):)
Lassacskan halad a kisauto! A helyedben minden este ott gubbadnek ha nem lenne paism ! Ezt vegyed nyugodtan barati lecseszesnek!
:)

Hm, szerintem kimehetunk IS!

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.08.17. 16:38:38

Kimegyek majd valamikor, de tudod, hogy fikázok, és mindent túlzásba viszek... :)

Búcsúztatót meglássuk. Időpont?

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.08.17. 16:40:39

Kimegyek majd, de tudod, hogy fikázok, és túlzásba viszek mindent... :)

Búcsúztatót meglássuk. Időpont?

soma22 2009.08.17. 17:43:59

@KG126: neki tán pont ez hiányzik, mert én meg mindent dicsérek:D

Taníts mesterem!!!:D

csajoska1982 2009.08.17. 22:12:14

bexxter:
Nagyon köszönöm, hogy kiugrottál hozzám! Sok jó tanácsot kaptam, és hasznosítani is fogom! A fejeket is köszönöm! De sztem kettőt hagytál ott, a csiszolópapíros is ott maradt, már otthon jutott eszembe, hogy azt is a földön láttam.
Amúgy jó, hogy Balázst vártuk a 24-es villással, amikor Ő meg bicóval jött!!! :D Nu, mindegy! Még egyszer, nagyon hálás vagyok!!!!

csajoska1982 2009.08.17. 22:15:21

S. Balázs háztartásbeli:
Minden szabadnapomon kint vagyok, és igyekszem csinálni! Hidd el, nem olyan egyszerű ez
nekem! Csinálom minden erőmből!

KG126:
Kérsz még inni??? :D

Szerda este 8ig dolgozom, odajön értem Apu, és kb. fél óra alatt értünk a lurdyhoz! De tényleg csak akkor, ha van kedvetek egy pár szál cigit elszívni, meg dumcsizni egy kicsit indulás előtt. Legkésőbb fél tízkor el akar indulni Piszmogi!

csajoska1982 2009.08.17. 22:16:16

KG126:
Ja, és tudom, hogy milyen vagy! Majd leveszek belőle egy kicsit, és nekem az lesz a reális!!! :)
Köszönöm!

bexxter 2009.08.18. 12:45:59

@csajoska1982: Szívesen :)
Legközelebb viszek szerszámokat is ;)

bexxter 2009.08.18. 14:51:51

Végre elhoztam a hegesztő cuccom felújítva, már egész tűrhető varratok készülnek :D Mondjuk még nem olyan vékonyak mint a doblemezeden, de igyekszem. ;)

csajoska1982 2009.08.18. 23:41:28

bexxter:
Nahát!!! Kíváncsi vagyok, mit alkotsz majd vele!!! :)

bexxter 2009.08.19. 09:56:59

@csajoska1982:
nemtom,remélem szépet ;)
De az biztos, hogy ma LEVIZSGÁZTAM, és megvan a C és E kategóriám is végre!! :] Neked, hogy ment? Remélem sikerül(t)!

csajoska1982 2009.08.25. 10:57:30

bexxter:
GRATULA!!! :D Én is sikeres vizsgát tettem! Tökéletesen csináltam végig, úgyhogy a vizsgabiztos, ha akart volna, sem tudott volna belekötni! :D
süti beállítások módosítása