Igorka!

 2010.12.22. 19:54

 A becsületes nevem Remizmenti-Buflák Igor, az Igort azért kaptam, mert orosz származású az Apukám! :)

Remélem, hogy Én már egy nagyon egészséges mopszocska leszek, Anyuék sokat aggódnak értem, és nagyon szeretnek! Én is össze-vissza kakálom a lakást, néha még szét is focizom az előszobábam, mire Anyuék hazaérnek! Mindenféle morzsát felpórszívózok a földről, amit csak találok, így a szüleimenk nem sokat kell sepregetniük! :D Sokszor megeszem a műanyag hulladékokat, amiket a földön találok, aztán meg úgy elrontom a gyomrom, hogy egész éjszaka hányok! :(

Most már olyan nagy vagyok, hogy megkaptam minden oltást, és egy hete rájöttem, hogy nem csak a lakás képezi a Világot, mert az ajtón kívül sokkal nagyobb Világ várt rám! Nagyon élvezem, hogy más mopszikákkal is játszhatok, csak még sokszor legyűrnek! És nagyon hideg van kint, utálom a pulcsimat felvenni, de muszáj, mert akkor Anyuék sokat pörölnek velem! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr572533108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása