Egy kis off-road...

 2009.07.08. 02:29

Hétvégére meghívást kaptunk barátaimmal ( Kg,Réka,Baz,Emese ) egy kis zalaegerszegi kiruccanásra. A szervező Béci volt! Egy kis falucska melletti erdőbe vezetett az útunk, - elég kalandos útunk -, a végállomás pedig mindannyiunk ledöbbenésére egy nagyon szép tábor, - vagy ahogy Béci emlegette -, tanya volt. A kalandos út szó szerint értendő, hiszen egy traktor után kötött platón utaztunk kb. még 15 fő társaságában. Én természetesen szőkeségem lévén miniszoknyában indultam neki a találkozónak. Mikor meghallottam a hírt, hogy nem Baz busszal megyünk ( ami utólag kiderült, nagggyon jó döntésnek bizonyult ), hanem egy platón fogunk zötykölődni, még nem tudtam mi vár rám! :) Legyintettem egyet, sebaj, süt a nap, ilyet még úgysem csináltam, legalább új élménnyel gazdagodom! Aztán amikor megláttam, hogy már tele van a plató, aztán egy srác nyújtotta a kezét, hogy kapaszkodjak felszállásnál, mert a két szerelvény csatlakozásánál kell felmásznom, már kezdtem sejteni, hogy milyen móka vár rám. Szoknya ide, vagy oda, felsegítettek a platóra, és elém tárult a látvány a fedélzeten...itt nincsenek kis fapadocskák, amire Csajoska leülhet a kis szoknyikában! Kerestem egy kis üres helyet, a lábam közé szorítottam a fényképezőgép táskáját, és elhelyezkedtem a padlón. :D Aztán kiértünk a falucskából, és egy enyhén zötykölődős, szántóföld melletti útszakasz váltotta fel a aszfaltot. Röhögcséltünk a többiekkel, jót mulattunk a szoknyámon, és fotózgattuk a tájat. Hamarosan el kellett tennünk a gépeket, mert zuhogni kezdett az eső! Szereztem egy kapucnis kardigánt, és az alá bújtam...és vártam, mi jöhet még? Aztán egy hang megszólalt a tömegből, hogy "Vidd be Őket az erdőbe! Az erdőbe!" Mi csak összenéztünk! Te jó ég! Ez tud valamit! :D Na innentől jöttek a kalandok! Egyre szűkült az út, és egyre kevésbé szívárgott be a nap, ami ügyebár felszárítaná a pocsolyákat! Egyre nagyobb gödrök, és egyre mélyebb, más terepjárók által kivájt mélyedések, amit megtanultam, hogy csapáknak hívunk! (remélem jól jegyeztem meg) Dőltünk jobbra-balra, és közben a belógó faágak elől is el kellett hajolni, hogy nehogy felpofozzanak, és persze még mindig zuhogott az eső! Mire a szállásra értünk, úgy néztünk ki, mint az ázott verebek, vagy mintha valami iszapbírkózásban vettünk volna részt! De a tábor látványa rögtön meghozta a kedvünk, és mesébe illően hamarosan kisütött a nap is. Du. játszottunk egy focimeccset. Fiúk a lányok ellen! Na, jó! Nem volt elég lány, így két fiú hozzánk állt be! A játékban részt vett Emese is, és Réka is! És olyannyira jól összejátszottunk, hogy végig kiegyenlített volt a meccs! Sztem egy órán keresztül is eltartott a mérkőzés, és az utolsó két gólnál már meg sem mozdultunk a labda után, csak lihegve könyörögtünk, hogy hagyjuk abba. Így végül az állás, ha jól emlékszem 8-10 lett! És muszáj elmondanom, ebből vagy 5-öt, vagy 6-ot én rúgtam! El is neveztek gólkirálynak, sőt olyan jelzőt is kaptam, hogy csodacsatár! :D Igenis, büszke vagyok rá! :D Este még csoportos röplabdázás, Kg-val, Bazzal, és jó néhányan még, akiknek sajnos a nevét sem tudom, részegek és józanok is! :D De volt ám chips lövés is! Csak annyit láttam, hogy a fiúk nyílat lődöznek egy szerencsétlen, kifeszített zacskó chipsre! :D:D Aztán éjszakába nyúló iszogatás, beszélgetés, terepjárózás, terepjáró mentés, ( Baz pedig, lehet cserél egy 900-as polskit egy Suzuki Szamurájra Bécivel ), grillezés, és az elmaradhatatlan bográcsozás. Chilisbab volt a menü, amihez 5 kiló darált hús, tízenakárhány konzerv bab, és kukorica fogyott el! Ez volt a vacsi, és reggel, mire felkeltünk már melegítették a maradékot...:D Kicccsit nehéz reggeli volt, de azért feldolgoztuk! :DHát, egyiküknek sem lettem volna a családja a következő este...:D Reggel kaptunk egy kis pilateses, nyújtós bemutatót Renitől, amit nagyon élveztünk...ügyi Kg, Réka??? ( Ők ugyanis úgy bealudtak rajta szégyen-szemre, mint a huzat ) :D A hazaút szintén olyan kalandosra sikerült, mint az odaút, vagy még kalandosabbra...kezdődött azzal, hogy indulás előtt leszakadt az ég, így kb. egy órát vártunk a hazamenetelre! A platóra véleményem szerint hazafele már többen jutottunk, plusz egy quad is felkerült! :D

Nos, a képek és a videók magukért beszélnek! (remélem, sikerül feltöleni a videókat is)

Béci, köszönjük a meghívást, és a hatalmas élményt! Én semmi pénzért nem hagynám ki egy részletét sem, még a platós témát sem! Ez így volt jó, ahogy volt!


Címkék: találkozók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr181233432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma22 2009.07.08. 12:17:44

nem tettél emlitést a tanárodról:)
grat Te gólzsák:))

csajoska1982 2009.07.08. 14:37:35

Képzeld, ha ott lettél volna...biztos feszítettél volna, igaz? :D

soma22 2009.07.08. 21:17:32

@csajoska1982: akkor nem nyertek:D
még sosem láttál focizni:(

csajoska1982 2009.07.08. 22:16:17

Félreértettél! :) Feszítettél volna a büszkeségtől!!!!

S. Balázs háztartásbeli 2009.07.10. 07:03:33

Hulo!
Jo kis hetvege volt kar lett volna kihagyni! A labmososak kulonosen tettszenek. koszike, nem is lattam h fotozol. :):) autokat meg maskor megnezzuk IS! :):):)

csajoska1982 2009.07.10. 13:01:26

@S. Balázs háztartásbeli:

Jaja! Csak mi tudjuk, hogy megkértelek, hogy dugd bele a lábad teljesen...:D
Milyen autókat nézünk meg máskor??? Nem értem! ( hidrogén):)

S. Balázs háztartásbeli 2009.07.10. 20:09:38

@csajoska1982:
Helyesen: autókádat máskor is megnézzük! :):):) Jo az a hidrogén!

csajoska1982 2009.07.11. 23:35:18

S. Balázs háztartásbeli:
Jaaaaaaaa! Most már értem! :D
De háááát már megnézted!!! :D:D:D:D:D

Becii 2009.07.13. 16:01:23

valszeg arra gondolt hogy valamikor talpra is kéne állítani a kocsikádat:)
köszi hogy eljöttetek hozzánk!máskor is várunk benneteket!
ui:látod látod..csak kommentáltam...:)

csajoska1982 2009.07.13. 20:19:07

Becii:
Hát én is szívesebben látnám talpon, mint így fekvőben! :( Igyekszem haladni vele, hogy mindenkit vihessek egy körre!!! :D
Vigyázz, mert szavadon fogunk!:)
Helyes-helyes!!! A videjókat is felraktam, ha esetleg nem sikerált volna lejátszani a cd-n!
süti beállítások módosítása