Íme az utolsó két nap, de semmiképp sem az utolsó helyezett eme két nap! :) Kaland hátán kaland mindenütt! :)

Tulajdonképpen ennek a bejegyzésnek adhattam volna főcimként a tali kis mottóját a sok váratlan kalandnak köszönhetően!

 

A sofőröknek minden elismerésem, nem kis távot tettek meg az öt nap alatt, elenyésző mennyiségű pihenéssel!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úgy látszik, túl pihentük magunkat...:)

Csak gólya lehetett!!! :D

"Dömiiiii! A kamerára, ne az útra!" :D

A legjobb képem, ami sikerült a tali alatt!!!! :D Nem olyan, mint a Crazy Frog??? Csak egy bőrsatyi hiányzik róla! :D

 

Angi és a ráfagyott kényszermosoly! :)

...egy fotót tudtam csak csinálni...nem sokáig bírta! :D

Nekem jó volt a kúton is állóhelyzetben!

Egy kisebb meglepetés ért minket ezen a kúton! Meg kellett állni egy kisebb igazításra, mert Attilának már nagyon csörgött a kipufogója! Egyébként ez ment mind az 5 nap...minden kúton, Piszmogi vagy Attila bilincset vásárolt, és kipufogót szereltek felváltva! :) Egyszercsak megjelenik egy idősebb fazon közöttünk, és kérdezi egy kis akcentussal, hogy magyarok vagyunk-e? Egy kis beszélgetésből kiderült, hogy 5 évet dolgozott Pécset egy bányában, és akkor tanult meg magyarul! Ahhoz képest, hogy ez már nagyon rég volt, nagyon jól beszélte a nyelvet, és ráadásul ott volt a fia is, aki szintén gagyogott valamicskét magyarul! :)

Akkus csavarhúzó....Holló hozta!!!!!! :)

...and tömítés is....(ez a kép csak emiatt készült) :D

Már azt hittük véget ér a nap, és nyugovóra térhetünk...ehhez képest még csak a kalandok legelején jártunk! :) 20 km-re voltunk Bialától, amikor feltűnt egy kispolski a leállósávban. Nem volt kérdéses, meg kell állni! Közelebb érünk a kocsihoz, és lám, a két srác, akiket legutoljára Bydgoszczban láttunk a tesconál. Ők mentek tovább, mi pedig még letértünk vásárolni, integettünk egymásnak zászlókkal, meg amivel tudtunk, és azt hittük, nem is látjuk Őket többé...

A nagy ováció után elmesélték, hogy kb. 2 órája állnak az út szélén, hiába kalimpálnak minden második autónak, senki sem áll meg. A csattanó az, hogy a hardyjuk ripityára tört, pótalkatrész volt, csak kulcs hiányzott hozzá! :s Néhány perccel később megállt mögöttünk egy kocsi...én elkezdtem puffogni, hogy na szép, most mikor mi is itt vagyunk, minden második autó ki fog állni segítséget nyújtani, eddig meg egy sem?! Az ember odajött, valamit motyogott az egyik lengyel srácnak, és nézte, hogy mi történik. Én meg néztem hülyén, hogy most minek állt ide? Legalább kérdezné meg, hogy kik vagyunk, mik vagyunk, mi a gond, vagy mit tud segíteni? Aztán végül fény derült erre is: az egyik srác Apukája volt, aki nekünk köszönhetően már veleslegesen autózott ki 20 km-t. :) 

A matricku úgy került a lengyel Polski ablakaiba, hogy még a kempingben oda ajándékozta Holló nekik...itt meg már kint volt az ablakban...:)

A hardy darabjai...

Kb. 7-8 kilóméterre voltunk Bialától, és a várva várt szállástól!  Amíg be nem értünk Bialába, addig azon hüledeztünk, hogy milyen véletlenek sorozata ér minket... Egyszer csak pirosat kaptunk. A másik 3 autó eltűnt a színről, én pedig CB-n próbáltam elérni Hollót! Halózok, mint az őrült...a következő másodpercben pedig nyitva maradt a szám is... meg  Dömié is! :) Polski húzott el mellettünk csikorogva, jobbra zöld volt neki, így döngetett tovább...aztán a kanyarba kereszteb@szta, tett egy 180 fokos ívet, és vissza a főútra szintén kézifékkel...fel kellett ocsúdnunk Dömivel...a piros végre átváltott zöldre, amit a srác helyi tapasztalattal kikerült ezzel a kis jobbos kitérővel. Elkezdtem Döminek kiabálni, hogy magához térjen: " Dömiiiiii! Menj má' utána, baz'meg! Mennnnyé má! Nyomjad! Nyomjad!" :) Már majdnem utolértük, amikor hirtelen balra kanyarodott, ott is keresztbe, át az ellenkező irányba a szembesávban...Már paráztunk, hogy elveszítjük! Dömi: "Most mi legyen? Hollóék, vagy menjünk utána teljesen ellenkező irányba, mint amerre a többiek mentek?" Én meg újra üvöltöttem: "Menj már utána, nyomjad, nyomjad!!!!" :D Utána eredtünk, de attól féltünk, hogy esetleg már előlünk menekül, és akkor sosem érjük utol! Végre letért jobbra...egy benzinkútra...Kiszállt...és nagyon hülyén nézett ránk! :) Dömivel rögtön lerohantuk, mielőtt magához térhetett volna. Dömi elmondta neki, hogy Wengri, hogy Bydgoszcz, hogy meeting...én meg közben feszegettem kifele a motorháztetőt! :D Rádumáltuk, hogy jöjjön velünk, és mutasson még valamit, hadd örökítsem meg! Megkerestük Hollóékat is út közben, akik egy sarokkal arrébb vártak minket. Nem mondom, Ők sem vágtak értelmesebb fejet, amikor beállítottunk plusz egy Polskival. :) Kicsit dumáltunk egy buszmegállóban, közben ott még a megállóból odajött egy lengyel pár, akik megkérdezték angolul, hogy miért szeretjük a Polskit? :O Csak néztünk hülyén, és nem tudtunk válaszolni! Erre nem lehet válaszolni, nem? :D A lengyel fiúcska mondta, hogy itt nem szívesen rallylizik az úton, úgyhogy végül elvitt minket egy parkolóba, ami kb. 6-8 km-re volt...és ott újabb meglepetés várt ránk...

 

 

A motorban semmi extra nem volt, csak egy-két dolgot alakított rajta át. Elmondta, hogy nem híve a túlzott átalakításoknak!

 

Ahol nekünk folyni szokott az olaj...

 

Ohne merevítés...

Nagyokat néztünk, amikor kiszállt a kocsiból egy alig 16 éves fiúcska...ez rakta keresztbe a forgalom közepén??? :o Vicces volt! Később említette is, hogy kb. 5 hónapja van jogsija! :D És még egy véletlen: Mutatom a mobilon a találkozón készült fotókat, először a full rozsdás, rat stílusú polskit mutattam! Erre előveszi a saját telóját Ő is és mutat egy ugyanolyan polskit a képek között...és megszólal: "My Friend...!" :D Még mutatott egy csomó videót, és képet a telefonján. Abban maradtunk, hogy majd elküldözgeti mailben Döminek, úgyhogy rajta keressétek! :)(kapott pólót Piszmogitól)

Megérkeztünk a helyszínre...és nagy meglepetésünkre ott állt még egy polski! :) Valószínüleg felhívta útközben egy haverját, hogy összeszedett néhány őrült magyart, ezt látnia kell! :)

Nagy arcok voltak! :) 

Kaptak néhány repi cuccot ajándékba...(megérdemelték)

A menet előtt neki álltak a srácok valamit susmorogni, aztán a kipufnál matattak! Nem értettük először, aztán kiderült:

Leszdték a folytást, hadd szóljon! :)

Kérdezte, hogy megyek-e egy kört vele...Hát hogy a viharba ne???! :D

 

Miután kiszálltam, sajnos közölte, hogy most kapott egy hívást, hogy jönnek a rendőrök, ha nem hagyjuk abba...:( Így csak belülről sikerült videót csinálnom). Picit később megpróbáltam szépen nézni rá, és kérleltem hogy menjen még egy keveset, csak egy ici-picit, hogy kintről is tudjak felvételt készíteni. Végül belement, mert kiderült, hogy a rendőr, aki rászólt telefonon, az Apja! :D Maximum jól lehordják otthon! :) Sajna a későbbi körök már gyengébbek voltak, mint azok, amikor bent ültem, de azért készült néhány videó is! 126fan-nak sikerült elméletileg az első körökről videót készítenie...

 

Öv...

 

 

Miután elköszöntünk a lengyel fiúcskáktól, Dömi még mindig csak azt tudta hajtogatni: "Baz'meg!Baz'meg!Baz'meg! :) A többiek már nagyon nyűgösek voltak, azt hiszem, már sejtettek valamit! Mi Dömivel még mindig fel voltunk spanolva a történtek miatt! Én még ezekután  természetesen elejtettem a számon, hogy "Dömi, mondd! Mi jöhet még?!"

 

 

Hát az jött, hogy az első szálláson mondták, hogy nincs hely! :s Kértünk másik címet, ott meg drága volt! Hívtuk Pockot, hogy Ő hol szállt meg a mostani túra alatt, elmondta, hogy merre kell menni! Jacektól a benzinkút mellett jobbra, aztán macskaköves út, aztán lefele lejt majd, stb... Hát elindultunk a benzinkút mellett jobbra...aztán az meg emelkedett...:s Hívtam Pockot újból...nem vette fel! :D Hát akkor nézzük meg ugyanazt a leírást, csak ellenkező írányból! Kiderült, hogy a másik oldalon is van egy kút, jött a macskakő, és a lejtő... Bejött! Mindenki örült, megtaláltuk a hotelt! Nincs hely! :s Kaptunk egy újabb címet, de említették, hogy mennyire számíthatunk Zlotyiban! Az sok! Akkor mi legyen?! Ácsorogtunk az utcán, és felvetettük az utcán való alvást! Még arról is volt szó, hogy valami fűves helyen sátrat verünk! :D (ez lett volna a hab a tortán) Legyen tesco parkoló! Senki nem örült neki, csak Kicsi kezdte el pedzegetni ( a maga stílusában, ami már önmagában is nagyon mókás volt) , hogy kb. 4 órát fogunk aludni, mi a f@sznak kiadni pénzt egy szállásért! Ő bizony nem fog bemenni sehova, majd alszik lent, amíg mi a szállóban! Végül én is, és Dömi is támogatni kezdtük az ötletet! Tehát akkor Tesco...:D

Hát a tesconak vettük az írányt! Én az autóban természetesen megint feltettem A Kérdést! :) Aminek meg lett az eredménye!

 

Itt már minden mindegy volt! :D 

Sajna Holló csak a zokni átvételt engedte filmezni! :( Volt nadrág csere is, de alsógatyában nem engedte lefotózni magát):)

Már megint halat eszik...:)

És a következő eset...Amíg mi vacsi után néztünk a tescóban, Dömi kicsit körülnézett ( inkább ne tette volna :D ), hogy hol tudnánk "megszállni" a kocsikkal, hogy azért mégse lengyel bámészkodók arcára ébredjünk reggel a szélvédőre tapadva! Talált is egy "tökéletes" parkolót a tesco mögött! Hát elindultunk Dömit követve...kicsit kanyarogtunk, aztán kikötöttünk egy építkezés helyszínére! Lámpák nélküli, sötét helynek bizonyult, és legfőképp nyugisnak...és csendesnek...ami a lényeg! :D Beparkoltunk...aztán megszólalt a riasztó, úgy vijjogott, hogy mindenki összekakkantotta magát! Dömi valami hasonlóval reagálta le: "Úristen, mindjárt jönnek a zsernyákok"...én meg úgy elkezdtem vihogni a szirénázás közepette, hogy nem bírtam abbahagyni! Szószerint röhögőgörcs fogott el! Mindenki el kezdett kitolatni a helyszínről, és csak azt látták az ablakon keresztül, hogy eltorzult fejjel röhögök. :) Végül visszamentünk a tescohoz, mondván, hogy jó az nekünk! 

Hát itt aludtunk végül! :)

...és így ! A legviccesebb az egészben, hogy hatalmasat aludtunk! :D  

A mi fészkünk...:D

Piszmogi ki sem látszott, még az is lehet, hogy a pedáloknál volt a feje! :)

A másnap reggel tescos parkolós nyújtozkodással indult...és milyen jó volt, minden a közelben volt:D pisi, kaki, kávé, reggeli friss pékáruval...:) Amikor kiszálltam a kocsiból, és kivergődtem valahogy a hálózsákból Holló kijelentette, hogy Ő legközelebb is ide jön aludni! :) Na itt folytatódott tovább a röhögés, ahogy este abbahagytuk!

Meglátogattuk Kisautók szülőhelyét is! 

Bielsko Biala belvárosa is nagyon szép!

Jaceknál! 

Sikerült megint legalább 3 órát elszöszölnünk nála, úgyhogy biztos megint az őrületbe kergettük! :D Bár fényképezkedni Ő akart velünk a végén!

 Egy hasznos tanács: Ha valaki Jaceknál jár, ne forduljon ki az úton balra, mert ott záróvonal van, és nem marad pénze bontózni! :D Ez autónként 200 zlotyit jelentett, Ft-ban 13E! Persze Kicsinek és Hollónak mázlija volt, mert Ők hamarabb ki tudtak surranni, de mi már Dömivel és Piszmogival a forgalom miatt később, amit már a rendőrök is kiszúrtak. Dömi meg jól beszólt a rendőrnek: Megkérdezte a rendőrt, amikor átnyújtotta neki a bírságról a papírt, hogy "szuvenír?"  Mondta: " Az!!!" Hát én örülök, hogy occsóbban megúsztam a szuvenírokat! Hoztam homokat a partról, meg tengervízet ingyé! :D De hát nem vagyunk egyformák! :)

Ezután a szitu után úgy gondoltam, megkérdezem a srácokat: " Mi jöhet még?!" :D Itt mondták azt, hogy kussoljak most már! :D ( de már késő volt, mert kimondtam! Kicsinek a fékjével voltak problémák...ööö...a TÁTRÁBAN! ) :D

És az utolsó program: egy kis Zlomozás!!! 

Ilyenkor azért mindig könnybe lábad a szemem! :(

Bontózok!!! ( a fényképezős tatyóm azért jól jött, hogy nálam volt!!! ) Kifele már nem fért bele a fényképezőgép...:D

 

És akkor Kicsi fékje...hazaúton jött a következő akadály...Szlovákoknál gurulgatunk le egy iszonyat lejtőn...Kicsinek elment a fékje, ugyanis végig 4-esben volt a kocsi, és így motorfékezett, viszont így használnia kellett a lábféket is...(kímélte a kipufogót a nemnormális! :D) Szitu: Piszmoginak integetnek Kicsiék, hogy jöjjön közelebb...Piszmogi felzárkózik...Kicsi kiabálja: "Elment a fék!"...Piszmogi: Vágom!...és továbbhajt!!! :D:D:D Hát ezt látni kellett volna! :) Később persze megbeszéltük a következő pihenőnél, hogy Piszmogi igazából jól cselekedett, mert az volt a terve, hogy Kicsi előtt haladva, ha bármi gond van, majd Ő megfékezi a kocsit, és legalább nem szedünk össze egy örjöngő, összetört szlovákot! :) De azért a szitu elsőre nagyon vicces volt!

Zólyom felé haladva jó pár kilóméter után egyszer csak látjuk, hogy Kicsi kalimpál győzedelmesen..."Dömivel egymásra nézünk: Visszajött a fék!" :D

Oda megyünk fel...(szegény Kisautóóóók) :)

A lengyel határon...

Hehe...:)

 

Tátra - néhány videó az útról hazafele - egy kis tájnézegető...

Címkék: találkozók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr891356146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma22 2009.09.07. 01:01:00

remélem mostmár nem lesz több szivszorongató állati beszámolód:)

Pety@ 2009.09.07. 09:54:13

Ó igen, nagyon jóóó... Végig röhögtem a beszámolót! Király, amit átéltetek és király a beszámoló is. Hatalmas élmény lehetett... :)

Dömi 2009.09.07. 11:34:34

Erre a hsz-re lehet megint egy "buzizás" lesz a jutalmam:P:P

1. "A kamerára, na az útra"
Volt olyan is!!!

2. A lengyel srácoknak a hardyja ment szét, nem a menesztője:) A 30-as kulcsuk hiányzott.

3. Tesco hoteles az nem építkezés volt, hanem valami elektromos telep (Kb Biala áramellátását hivatott biztostani) melletti parkoló, én amúgy először azt hittem, hogy Hollo szórakozik a kocsija szirénájával.

4. mondtam is a rendőrnek , hogy kössz már van elég.:)

5. Több videó nincs a szerepentinekről? Az ilyen jó kis visszafordítós szakaszokról??


A végére írom a dícséretet, hogy erre reagálj:P
Megint könnyezve röhögtem, tuti jó a blog:)
Köszi hogy megcsináltad, meg azt is hogy rövid győzködés után eljöttél az útra, és emelted a színvonalat (különösen a strandnál a kajálós részen:):):))

Stiffi 2009.09.07. 11:52:44

Öröm volt olvasni! :-)Gratulálok! :D

csajoska1982 2009.09.07. 12:59:20

soma22:
Nincs több, vége! :D

Pety@:
Köszi! :)
Valóban hatalmas élmény volt! Tényleg a legjobb talim volt ezidáig! De majd jövőre remélem ez megdől, és még jobb lesz! :)

Dömi:
Na Te buzi Te! :)
1. ezt most nem értem! Kérdés, vagy konstatálod? Ha kérdés, igen volt ilyen!

2. téééényleg, megint félreírtam...:( pedig vágom, hogy melyik-melyik, csak figyelmetlen voltam!

3.Ez meg tök lényegtelen! :) Nyilvánvaló, hogy nem jegyeztem meg minden részletet, amúgy meg éjszaka is volt...mintahogy nyilván nem jegyeztem a Te szavaidat sem szószerint, csak némi foszlány maradt az emlékeimben , de a reakciók azok megvannak! :D

5. Feltettem mindet, ami készült...nem tudtam sokat csinálni, mert tudod....akkor merült le a gépem, mivel a tesco parkolóban nem tudtam tölteni előző éjszaka...:D

ÉN KÖSZÖNÖM, HOGY RÁVETTÉL!!!

...amikor "odakakikáltam" a platzra??? :) :)

Stiffi: Örömmel hallom!!! :)

Dömi 2009.09.07. 18:42:36

@csajoska1982:
1. konstatáltam:)
2. semmi baj:)
3. tényleg lényegtelen, de had kötekedjek:P
5. fenébe:( Be kellett volna adni a vevőszolgálathoz, hogy bocsika. itt alszunk a parkolóba, tölhetünk addig itt?:)


+1 IGEN, akkor:)

ogy 2009.09.09. 10:24:59

Baromi rossz olvasni ezeket a sorokat, hogy nem voltam ott, ráadásul önként mondtam le erről a buliról. :( :):):)

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.09.09. 11:20:42

Menni kellett volna, de minket nem hívott senki... :( :D:D:D:D:D

Jövőre bepótoljuk, akkor majd többen leszünk, mint a lengyelek. :)

Ui.: Merevítés nélküli motortértető gyönyöűségesen csodaszép. :)

soma22 2009.09.09. 16:22:15

@ogy:
@KG126:
hányszor elszomorodok, hogy a kibaszott anyagiak miatt nem mentem...

csajoska1982 2009.09.10. 20:55:14

ogy:

Nagyon sajnálom én is, hogy nem jöttetek!!! :( Bele sem merek gondolni, milyen lett volna, ha mind ott vagytok! Kb. ha mindezt megszorzom 1000-rel! :) Sokszor gondoltam ám rá a tali alatt is: "óh, ha most itt lenne a banda is...!" :(
Ráadásul Téged még sztem nem is annyira az anyagiak korlátoztak, inkább csak a határozatlanság. Jól látom a dolgot? :)

@KG126:

Nem a faszt nem, buzi! Még egy-két nappal az indulás előtt is írtam mailt, hogy veszek le a hitelkártyámról, csak gyertek! :)

Jövőre akkor übermegabrutál lesz! :)

Bejön, mi? :)

soma22:
Te meg lassan belebetegszel a tudatba, ahogy látom...:D
vígasztaljon az, hogy NEM CSAK Te hagytad ki! :)

ogy 2009.09.15. 11:35:23

@csajoska1982:
Anyagiak inkább abban akadályoztak, hogy szívesebben költöttem azt a pénzt a kocsimra. Annyiból nem bánom csak a tali kihagyását, hogy cserébe járóképes lett az autóm. Jövőre remélem már a kékkel, vagy valamelyik fehérrel, de ott tudok lenni a lengyel talin. :)

soma22 2009.09.15. 17:30:15

@ogy: valamelyik fehér?miért hány van ami a tiéd?

ogy 2009.09.18. 17:00:42

@soma22:
GMX vagy Pityu. Teccikérteni? :):)Igazából mindkettő megérdemelné, de addig még sok víz lefolyik a Dunán.
süti beállítások módosítása