Újabb képek...

 2010.09.17. 19:16

 Az első képen valami gyönyörűséges a színe, pont olyan, amit elképzeltem!

 

 

Címkék: kisautó

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr322303958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pety@ 2010.09.20. 16:11:17

Mikor lesz a garázsnál a kistali? :D

loska 2010.09.20. 23:41:51

Most azért irigykedem... :) Gratula! :)

Pety@ 2010.09.21. 00:41:34

@loska: ugyan már, Neked sem kell már sokáig várnod, hogy Pityu befejezze a wellness-t :)

csajoska1982 2010.09.21. 14:36:03

@Pety@:
A héten bármikor meg lehet nézni! Csak érdemes lenne napközben, mert sötétben szinte semmit nem mutat magóból a Drága az aranyszemcsék miatt! :)
Gondolom Kg-ék is megnéznék, meg Balázs is csak sötétben látta. Összeszervezhetjük! :)

loska:
Óh, de cuki vagy, hogy benéztél! :)
Köszönöm! Hát nem tartanék ott, ahol most Te vagy! Hallottam, hogy lakatolásnál jársz! De talán neked gyorsabban megy majd, mint nekem! Csak nem áll Ferkónál 1 évig, mint nekem! :)
Drukkolok! Állítólag neked is van blogod! Dobsz egy linket? Én is szívesen benézegetnék hozzád! Még ha nem is tudok tanácsokat adni, mert azt kapsz bőven Gyulától, de egy kis kitartást én is tudok neked sugallni majd! :D

loska 2010.09.21. 15:07:22

@csajoska1982:
:):) Igen, már ott van Ferkónál, de egyelőre még csak van... :) Váltót még ki kellene szedni, de amúgy már egészen üres. Amúgy ezeket jó, hogy mondtad, hogy volt probléma a lakatolással, hiszen Gyuszi meg volt róla győződve, hogy a Te kocsid a legfaszásabb... Így akkor ezekre is majd odafigyelünk, köszi még egyszer. :)

Amúgy alapvetően én is úgy vittem el hozzá, hogy ráér, hiszen a pénzt még össze kell gyűjteni rá, viszont ha az kész van, akkor a fényezés nem fog magára annyit váratni, mint a Te esetedben. Legalább is remélem. :)

Amúgy losi126.blog.hu-n tudod megnézni, hogy mi zajlik. :) Nem olyan régóta van, így még nincs sok minden rajta. :)

csajoska1982 2010.09.22. 16:36:34

Alapvetően még így is a legjobb lakatoshoz vittem, tehát igaza van Gyuszinak! Még így is az én lakatolásom a legszebb...meg most már majd a Tied! :) De azért még is csak munkásember, hanyag, ahogy a többi is...:s

Na, megyek! Be kukkantok akkor hozzád!
Ja, és köszönöm, hogy kijöttetek a garázshoz! Ti voltatok az első látogatók! :)

loska 2010.09.22. 19:05:39

@csajoska1982:
Hát nagyon remélem, hogy az enyém is jól fog sikerülni, bár annál biztos szebb lesz, mint most, hiszen nem lesz lyukas... :/

Örömmel tettük, kíváncsi voltam én is a kisautóra, és szerintem ne keseregj a napfénynélküliségen, szerintem amúgy is tökre jó színe van, nekem tényleg mindig tetszett az a fajta zöld is. (Más nem, majd mindig világítjuk zseblámpával, ha valami van... :):) )

csajoska1982 2010.09.22. 19:34:47

@loska:
Igyekszem megszokni a színét!
Majd mindig lesz nálam zseblámpa! :D
süti beállítások módosítása