Névnapomra...

 2009.08.01. 22:00

  Névnapi ajándékaim, amit a Kisautóhoz kaptam! 

Nagyon jól esett, és küzdöttem, hogy leplezzem meghatottságomat! Lehetséges, túl jól sikerült, de ezúton jelezném az ellenkezőjét! 

Nagyon köszönöm! 

Ami persze ezek közül a legértékesebb, a felújított kormánymű! Ezen sokat agyaltam, hogy még nincs, és fontos lenne beszerezni. Persze sok minden nincs még, de yokohama gumik nélkül, virsli gumikon is ki tudok gurulni első utunkra a Kisautóval, de a kormánymű nélkül nehéz lenne! :) Gyöngyözve van, gyönyörű szép!!! :) (Kiccsit átértékelődött bennem a szép fogalma, mióta polskizom :)) A kormánymű mellett kaptam galvanizált furulyákat, fűtéselzáróizébizét, és benzincsőbilincseket, amik szintén mind galvanizálva vannak. És legvégül egy szépen felújított ablaktörlőmotort! Juhúúúúú! :)

És ha már a köszöneteknél tartok, a felújított, és lerücsizett  benzintartályt is nagyon köszönöm!!! Iszonyat szép lett!

Apukámtól pedig többek között szerszámos ládát kaptam névnapomra, ami a Kisautós témát illeti! Neki is köszönet érte! Nagyon örültem Neki! Már régóta nézegettem, mert még egy sincsen, viszont a szerszámaim gyűlnek. Nem egy nagy kiadás, de valahogy arra sosem jutott...legutóbbi bevásárlásnál, felkészülve a garázslátogatásokra, elmentünk megvenni a bakokat, a krokodilt, és egyéb apróságokat a garázshoz, mint pl. aknalámpa, meg hosszabbítók, kesztyűk, nitrohigító...stb., szerszámosládákat is nézegettem, de mivel nem volt zöld színű :D, úgy döntöttem, nem is fussa rá! :) Ezért nagyon megörültem ennek a lepinek is! :) Köszi Apu!!!

Nem röhög! :) Igen, ezt is lefényképeztem, és felraktam! Mert nem rucikát vettem ebből a pénzből, hanem garázsos cuccikat!!! Én büszke vagyok magamra! :D

 

 

 

Címkék: kisautó

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr331282132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pety@ 2009.08.01. 23:34:30

Kormánymű tényleg szépen néz ki. Kár, hogy ha kész lesz a kocsi, soha senki nem fogja látni... :P Szerszámosdobozról miért nincs kép?
Az emelődre meg vigyázz, nehogy az éj leple alatt trombitának nézzem és megfújjam...

Pety@ 2009.08.01. 23:35:15

Ja, és természetesen boldog névnapot! Akármikor volt is... (bocsi, a névnapokat nem nagyon szoktam számon tartani...)

csajoska1982 2009.08.01. 23:39:59

Pety@:
Nem az a lényeg, hogy más nem látja! Hanem, hogy én tudom, mi van ott, és milyen! :D Amúgy meg kesztyű nélkül akarom összeraknai a kocsit!!! :D Kézmosás nélkül a végén!!!

Köszönöm szépen!!! :)

csajoska1982 2009.08.01. 23:43:48

Pety@:
Ja, és szerettem volna a szerszámosládáról is, csak sajna az a garázsban van, ma vittem ki, és elfelejtettem róla képet csinálni! De amúgy pótolni akarom, bár nem hiszem, hogy egy műanyag láda miatt bárki is visszakeresne majd ehhez a bejegyzéshez...:)

polski rider 2009.08.01. 23:52:36

Hát még egyszer boldog nevnapot! Ari barijaid vannak, meg a családod is az.:) Szép ajándékok, gyorsan kerüljenek a gépkocccsiba.;):)

soma22 2009.08.02. 00:30:12

ez mind azt bizonyitja, hogy mennyire szeret téged mindenki:D

csajoska1982 2009.08.02. 00:34:12

polski rider:
Köszike!! :)
Azok, azok!!! Mindenki! :)
Igyekszem nagyon!

soma22:
HŰŰŰŰŰŰ! :)

ogy 2009.08.11. 10:43:38

Szívesen! :):)
Amúgy ablaktörlő motor és furulya. :):):):):):)

Tank az amúgy nagyon odabaszós lett, mert ráment két doboz alvázvédő, szerintem sosem fog elrohadni. :)

csajoska1982 2009.08.12. 23:27:24

ogy:

Hehe! :) Nem tom, miért írtam ablakmosót...:) meg a furulyát is tudom, hogy ly-ossal kell írni...nu, mindegy! :) Javítva! Köszike!

Tank rohadt szép lett, csomót nézegetem garázsban, amikor kicsit pihizek! :)
süti beállítások módosítása