Baznak bejegyzés!!! :D:D:D

 2009.12.08. 23:36

 Kedves Baz! :D

 

Azért nincs bejegyzésem, mert nem történt sajnos semmi a kis Nünüvel! :( Nagyon szomorú vagyok miatta, összeszorul minden nap a szívem, ha eszembe jut! (mindjárt bőgök) :(

Viszont összeraktam egy jogsit, ami azt hiszem, hasznomra fog válni, és elengedhetetlen a Kisautóhoz! :P Szóval ezt is Ő kapta ajándékba! Vettem Neki egy jogsit, hogy együtt száguldozhassunk az utakon!:) És hát itt a suli is! A másik nagy álmom volt! És most bizony oda is nagyon koncentrálnom kell, mert a vizsgaidőszak szakaszában járok! Életem első zh-ján túl vagyok, és jelentem 3-as lett, aki még nem tudja! :) Január után viszont újra Nünüé minden figyelmem!

Nem könnyű, nah! Életem eddigi legnehezebb szakasza volt ez az év! Senkinek nem kívánom, még annak sem, aki az ellenségem! (tudom Soma, Te sem a Tiedet!) :) De azért az én életem is pokollá vált, és mégis felálltam! Megcsináltam egy jogsit, miközben próbáltam felvenni a ritmust egy fősulival, amiről tudni kell, hogy nem egy hallgatóbarát fősuli! :s Belerázódni újra, 8 év után a tanulásba, pfffff.....még mindig rázódok, de alakul! :) Az anyagiakról nem is beszélve...vitte a jogsi, a suli, az analízis tanár...és fizetem a garázst, miközben a lélek sem jár arra...(jaj, szegény Kisautóm ) :(

De mindig, amikor kiviszem a bérleti díjat, megpuszilgatom, és megsúgom Neki, hogy nem sokára újra ott fogok sürögni forogni, csak bírja még kicsit ki! :) ...meg különben is, ez a jogsi dolog is olyan, mintha Ő kapta volna!! :)

 

Nah, Balázs, ennyit tudtam kipaszírozni magamból! Te is bírd ki! Ígérem, nem adom fel...már csak azért sem, mert magamnak is megígértem, és Nününek is! Meg ez az életem még mindig!!!! :)

 

 

Címkék: kisautó

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr311584869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma22 2009.12.09. 00:39:55

azt szokták mondani, hogy minden szar szakasz után jön egy jobb, illetve fordítva is igaz. remélem tényleg igaz mindkettő

A letett dolgok szépek, hasznosak, és kellettek, gratula ezekhez is.

Pety@ 2009.12.09. 16:53:50

Nah, gratulálok a jogsihoz! Sok balesetmentes kilométert! Többet, mint nekem volt (pont fél éves volt a jogsim, kisautó meg nem egész egy hónapja volt nálam, mikor megtoltak hátulról... :()
Fősulihoz sok sikert és főleg energiát!
KeMa-nak is felajánlottam, Neked is megteszem: jan. 20-án lesz (remélhatőleg) az utolsó vizsgám ebben a vizsgaidőszakban. Utána, ha ráérsz és van kedved, szívesen megyek szerelgetni. Csak szólj! :)

S. Balázs háztartásbeli 2009.12.09. 21:15:33

:):):) Hízelgő a cím!
Rávettelek egy bejegyzésre!
Sajnos en is hanyagolom az ordogot, nehezen megy! Ott van minden nap elottem! Vigasztal, hogy a masik jol megy, es elvezem azt is! :) Persze tudom, elfoglalt vagy rendesen!
A Sulihoz nagy -nagy kalappal, a tobbit megoldod!
Jogsi nagyon kellett mar Csibenek is!
Nekem, tavaly volt "a nehez ev" a munkaban, a baratos surlodas sem a legvidamabb....
... minden megoldodik majd! Mindig optimistan latom a dolgokat!

Azert nem volt olyan nehez irkalni!
:):):)
B

csajoska1982 2009.12.13. 08:28:14

@Pety@:

Köszönöm a grautációt! :) Most már csak annyi van hátra, hogy be kellene mennem az ocsmányirodába fotózkodni! Nem tudom, mikor lesz időm, de jó lenne még, hogy idén kihozza a postás bácsi...Ezt kapnám magamtól karira! :)
Nekem is Januárig vannak a vizsgáim, úgyhogy addig én sem jutok ki! Viszont utána nagy erőkkel neki állok, mert elvileg meglesz rá a lóvém!!! A melóhelyi karácsonyi ünnepségen bejelentették, hogy két bónuszt kapunk!!!!!!!!! Úgyhogy a pénz meg lesz végre rá! :)
@S. Balázs háztartásbeli:
Csak Neked Balázs!!! :D Csak, hogy ne halljam a hangod egy ideig! :) Jogsi már nekem is nagyon kellett, legalább én lehetek az, aki megteszi az első kilómétereket majd a Kisautóval! :)Apu már tisztára be van zsongva, már el akart menni helyettem az illetéket befizetni, csak hogy minél hamarabb megkapjam a kártyát, és vezethessek. Jobban várja, mint én! :)
Ez az év meg akkor Neked sem volt egy álom, de majd cserébe jövőre jobb lesz! :) Bízom benne legalábbis! :)

csajoska1982 2009.12.13. 08:36:00

@soma22:
Hát igen, végülis két álom kipipálva! Most már a Kisautó van hátra, és teljes erőbedobással fogok hozzá Januárban! Neked még nem is mondtam, hogy képzeld, két bónuszt kapunk! :D Kitalálták, hogy van egy megtartási bónusz, amit most a héten megkapunk, az a 2008-as év teljesítménye alapján, ami nekem még rohadt jó volt, B-s, tehát ez nem előleg, és márciusban meg a 2009-es év alapján, ami ugyebár nem a legjobb volt nekem, de azért kapok valamit akkor is. Úgyhogy aki idén elment a cégtől, az jól megszívta! :D:D Hát igen, szokták mondani: "Isten nem ver bottal!":)

Dömi 2009.12.13. 10:19:04

Gratu a jogsihoz!

Nagyon el vagy tűnve, még talira se gyüssz:(:(

csajoska1982 2009.12.13. 17:50:50

@Dömi:
Köszönöm! :D:D
Nem tudtam menni, mert Hétfőre kell leadnom egy beadandót, ma fejeztem be melóhelyen. Mellette meg Mikrót tanulok...:s
Szerettem volna menni, de ha nem adom le a dogát, akkor nem mehetek vizsgázni! :(

S. Balázs háztartásbeli 2009.12.14. 20:50:14

@csajoska1982:
Sok sikert Neked is a jovo evre!
:):):) A hangom elol nem menekulsz! :):):)
süti beállítások módosítása