Bejárom a Világot Polskival

 2009.08.25. 01:15

 

 

Alcím - " Mi jöhet még?!" 

 

Életem talija!!!!!!!! 

Amit megtanultam az autochesczi-n (autósbolton) és a Zlom-on (bontón) kívül ezen a kiruccanáson, az egy újabb szó: Kurvaaaaaá! :D Lengyelül annyit tesz kb. : fuck! :) Igaz a lengyel fiatalok nem tudták, mi miért kurvázunk egyfolytában, és mi sem, hogy Ők miért, de valahogy mindig kiadta! :D Tehát már megérte elmenni, bővült a lengyel szókincsem! És ami újra beigazolódott: "Lengyel-Magyar két jó barát, együtt issza sörét, borát! :D 

Valami hihetetlen élmény volt az a szeretet, ami körülvett minket, Magyarokat és természetesen a Kis Maluch-kat! :) Úton, útfélen integetnek, mosolyognak, mindenhol a hüvelykujjakat látod, és a járdákon, akárhova tekintesz, mutogatnak vigyorogva az emberek! Nem egyszer leolvastam a szájukon a szót: Maluch

A találkozónak pedig mottója IS született, Dömivel együtt alkottuk, így szól:

"Mi jöhet még?!"

Ugyanis azt vettük észre, hogy amint kimondtam ezt a mondatot, valami az elkövetkezendő max. egy órában mindig történt! 

Amikor ezeket a sorokat fogalmazom vázlatnak, éppen 6 órás út áll előttünk, Bialából tartunk Zólyomba hazafele. Most épp megálltunk egyeztetni, mert ahány GPS, annyi útvonalterv, ahogy ezt megszokhattuk. :D Már kb. egy órája nem történt Velünk semmi, úgyhogy az útra történő kikanyarodás előtt elhintettem a kérdést: " Mi jöhet még?!" Nagy hörgés, csúnya szavak, és Kussolj Csajos! követte....:D 

Az élménybeszámolóm pedig szintén nem fog elkészülni egy bejegyzésben, egyszerűen lehetetlenség, ha együltő helyemben IS nekiállnék, 3 napig tartana. ( kb. 2000 kép) A memóriakártyám megtelt a 3. napon legkisebb felbontásban IS, így Fifi segítségét kellett kérnem, hogy laptopja segítségével átrakjuk a képek nagy részét a pendrive-ra, és csak imádkoztam hazáig, hogy sikeres legyen a másolás! :D

 

Úgy kezdődött, hogy Apum kivitt az indulás helyszínére. A banda kijött elbúcsúztatni, amit ezúton is nagyon köszönök! Kg-tól az unalmas, vagy épp idegtépő helyzetekre, esetleg órákon át tartó, út szélén csövezős-szerelős szitukra kaptam egy kis ajándékot! Ennek a képét pótolni fogom, de sötétben nem látszódott volna, hiába vakuzunk induláskor. Addig izguljatok, mi Is lehet az! Köszönöm! :D (kép majd jön)

Kár, hogy nem látszik! Pedig ott figyel a hátsószélvédőn a klubmatrica! Apu sem menekülhetett!!! :D

Apummal

Legszívesebben becsomagoltam volna Őket egytől egyig az egyik táskámba! ööö...a hűtőtáskámba, hogy ne legyen szaguk! :D A szívem szakadt meg, amikor kifordultunk a parkolóból...:( Kb. két sarokkal odébb csörög a telefon...elénekelték nekem a megszokott nótácskánkat : "Kelj fel Anyám a sírodból..."  Életem talija volt, igaz! De nem volt kerek nélkülük! Bele sem merek gondolni, milyen lett volna, ha jönnek! :D Nagyon hiányoztak, már előre rettegek a telefonszámlámtól! :D MMS-ek a taliról, hogy kicsit vigasztaljam Őket, és folyamatos helyzetjelentés napjában többször SMS-ben! :D Kicsit így volt, mintha ott lettek volna velem mögöttünk kettővel a pályán...

405.000 Ft-nak megfelelő Zlotyi! Mé nem mentem inkább a Mangóba rucikát venni??? :s

Első lengyel pihenő - lengyel határ - Tátra - 5 fok.

Nem olyan kemény, mint a gombja! Csak megjátsza magát! A következő kép bebizonyítja! :D

Nyuszy a legkeményebb! :D

Hát én már nem voltam olyan kemény! :D Sztem az arckifejezésem mindent elárul!

A második lengyel pihenő a hajnali szürkületben...

Nem! Nem! Nem az volt, aminek látszik! Csak egy kis rutin ellenőrzés! Semmi szerelés!

 

Igen, őrültek vagyunk! Na és??? Büszkék vagyunk ráááá! :D

Napfelkelténél a hajnali, leszálló ködöt próbáltam megörökíteni! Nem tudom mennyire jön így le...élőben gyönyörű volt!

Jól áll nekik az autópálya!!! 

Schumacher!!! Előznek a Kisautók!

 

A hülye külföldi túristája hol reggelizik? Mekibeeee! :D

 

Oda fogunk menni holnap beachelni!!! Juhéééé! (Gdansk)

 

A történet a következő: Lodczban megegyezünk,  hogy amint kiérünk a városból, bemegyünk az első kútra! A város végén az első kútnál szépen elsuhantunk...nem baj, majd a következőnél! A következő egy körforgalom mellett volt, itt is szépen elsuhantunk! Nem baj, most már nem fordulunk vissza, jön a válasz cb-n, majd a következőnél...Az pályán 20 km után egyszer csak egy tábla közeledik! Következő kút 70 km! Mintha Magyarországon lennénk! :D Félreálltunk és a nagyok összedugták a fejüket és a GPS-üket...fél óra múlva még mindig semmi terv, ugyanott tartunk! Mi legyen?Menjünk tovább 70 km-t a cél felé, bízva abban, hogy senkinek nem fogy ki a benzin, vagy térjünk le a pályáról és a legközelebbi falucskában keressünk egyet? Végül az utóbbinál maradtunk, hiszen BIZTOS hamarosan jön egy kút :D BIZTOS jött IS! :D Végül 2 órás időveszteség után egy lengyel faszi vezetett el minket egy benzinkúthoz. Mondanom sem kell, sosem találtuk volna meg, olyan helyen volt. Lehet találgatni, hogy utána hány méterenként láttunk kútat! :D 

Beck's, aki nagyon élvezte a találkozót, olyannyira hogy Vasárnap hajnali 4-kor még sétálni sem volt hajlandó még egy utolsót a kempingben. Saját magától bepaszírozta magát a két ülés között a hátsóülésre, és ott várta ki amik a gazdik elszöszölnek a pakolással! Arc ez a kutya, én még ilyet nem is láttam! :D Biztos nem volt tele a töke a sok polskitól! :D

Boldogság van, végre egy kút...aztán azzal a lendülettel, ahogy befordultunk, fordulhattunk is ki! A kút még konkrétan ki sem nyitott, ugyanis még épült! :D Lesütött szemekkel húztuk el a csíkot...:D

Már kínunkban a sétálóutcába is bekeveredtünk az egyik kis városkában kút keresés közben! Az emberek tátott szájjal bámultak! :D

Itt már pattanásig feszült a levegő! Hol van már az a kurva kút???

Dugóból is kijutott rendesen! :s

Ekkora fagyit lehet kapni Polskiországban! :D

 

Az utolsó pihenő! Fifit értesítjük, hogy hamarosan érkezünk. És természetesen a szokásos helyi lerohanás: Wengri! Wengri! Wengri! Maluch! Maluch! Maluch! :D Fényképeztek mindenhol, ahol csak megjelentünk! Hát igen, nagy az Isten állatkertje! :D 

 

Már nincs messze!!!

Végre Bydgoszcz!!!

A kemping bejáratánál várakozunk Fifire. A várakozás alatt volt időnk azon mélázni, hogy lehet az, hogy 19 órás vezetés és 900 km-es táv után egy olyan emberre várakozunk, aki 10 percre él a kempingtől...:D

A szállásunk, és onnan a kilátás...

 

 

Ez még mindig nem az, amire gondoltok! Ez csak egy betervezett kis "igazítás" volt! Semmi hibaelhárítás! :D

Angi és Attila

Ha lett volna egy A4-es lapunk, a "SZA" kezdőbetűket átírtuk volna "OB" -ra Gyének, de papír hiányában sajna ez elmaradt. Amúgy ez a házikó volt a lakhelyünk, és a szó lengyel jelentése Fifi fordításában Almáspitét jelent! :D

 

Címkék: találkozók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr291336312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pety@ 2009.08.25. 12:09:01

Első komment, első gratuláció! Ebből a blogból már átjön a fíling! Alig várom a többi, részletes bejegyzést a taliról.
Valahogy össze kell szednem a zsetont, hogy jövőre mehessek én is...

bexxter 2009.08.25. 12:12:06

Komoly lehetett, grat minden résztvevőnek :)

csajoska1982 2009.08.25. 12:12:55

Köszönöm, ill. köszönjünk!!! :D
Igyekszem elhozni a tali hangulatát!!!
Már készül a következő!!!

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.08.25. 12:35:42

Kurva!!!!! (és ezt a lengyel értelmében)
Egyre jobban fortyogok, hogy nem mentünk, iszonyat élmény lehetett.
Bár lehet, hogy jobban is jártatok így, mert tuti problémaforrások lettünk volna, és még mindig kint lennénk. :D:D:D:D
Blogolj mééég!

csajoska1982 2009.08.25. 13:23:30

KG126:
Csak még több be nem tervezett esemény, még jobb lett volna, hidd el nekem, ha jöttök! :D Nagyon sajnálom, hogy megbántátok, azért remélem velem együtt tudtok majd örülni, ha átnézzük a képeket! :D
Már készül, mindjárt kész! :D

soma22 2009.08.25. 14:15:51

Sírok, bőgök:(...jövőre ott leszek egy OT-s Polskival, erre leteszem a Nagy esküt...Jössz velem?:)

csajoska1982 2009.08.25. 14:35:26

Hogy a viharba ne!!! :D

nyuszy 2009.08.25. 16:14:52

csajos:
Beck's úgy írja a nevét, mint a sör :)

diepeti 2009.08.25. 17:17:09

@soma22:
áá dehogy.. jövőre már a saját külön bejáratú polskiját járatja lengyelbe csajos!
Ugye? :)

@csajoska1982:
és az összes elment? már amit átváltottatok?
és kivel mentél? mármint kinél ültél bent?
hogy értettettétek (huhh 3szori nekifutásra ezt is leírtam) :) meg magatokat a lengyelekkel?
gyönyörű helyeken jártatok! :)
gratu az úthoz! ;)

soma22 2009.08.25. 17:18:12

@subbass: neszopassmár, he:D
egyébként jogos:)

polski rider 2009.08.25. 17:43:10

Hangulatos blog, "kurva" jó képekkel! Már vártam és nem csalódtam. Hatalmas élmény lehetett.:)
A póló feliratát csak most látom. Ki találta ki, nagyon üt.:)
Látom Holló visszarakta az ünneplős hátsó lámpabúráját. Nekem mindig is tetszett.:)

csajoska1982 2009.08.25. 17:51:11

Igen, senkinek nem maradt lóvéja!!! :D Legalábbis a csapat végének!
Piszmogival indultam hivatalosan, de aztán ültem Attilánál is és Döminél is elég sokat!
Hát vagy németül, vagy angolul, vagy mutogatva. De nagyrészt más németül és angolul. Az idősek inkább németül tudnak egész jól, a fiatalok pedig angolul.
Igen, tényleg nagyon szép helyeken mentünk!
Köszönjük! :D

Hát igen, jövőre, ha megyünk, akkor saját géppel!

Dömi 2009.08.25. 17:54:32

AND TÖMÍTÉST IS!!!
Jó a blog eleje, biztos azé,mert ott ültem.:)

Amugy az első szerelés egy HF tömités cserét 500 km-rel követő szerviz volt. A másodiknál meg csak csekkoltam a váltótartó csavarokat, mert 1-esbe fura hangok vannak....mostmár kb 1500 km óta:)

csajoska1982 2009.08.25. 17:59:16

Dömi:
Tényleg, most hogy mondod, már eszembe jutott, hogy hengerfejtömítés csere volt! Csak arra emlékeztem, hogy betervezett szervíz volt! Így tehát Piszmogi nyert a kipufcserével, Attila meg megúszta, mert a kondit negyedórán belül ki tudta cserélni! :D Majd elmesélem ma este a többieknek, hogy ÉN mondtam meg, mi a baja a kocsinak! :D Biztos büszkék lesznek rám!!! :

csajoska1982 2009.08.25. 18:02:10

polski rider:
Hatalmas élmény volt! :D Egy percét sem bánom!
Nyuszi és Szilvi találta ki, azt hiszem, ill. mintha Döminek is lenne benne valami munkája, de ebben most nem vagyok teljesen biztos.
Jé, és meg sem figyeltem Holló hátsólámpáját! Na, megsasolom, melyik az az ünnepibúra! :D

csajoska1982 2009.08.25. 18:02:49

subbass:
Ja, és nekem harmadszor sikerült kisilabizálnom, hogy mit jelent az a szó, mire leesett! :D
süti beállítások módosítása