Először is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!!!

A mi fergetes bulink Zalaegerszegtől kb. 20 km-re található Kustánszegen, a Club Sunrise-ban zajlott! Az egynapos buliból 2 napos kiruccanás lett, de senki sem bánta meg...(na jó, Becii lehet, hogy igen, mert átjött a második éjszaka, hogy kicsit csendesebben vihogjunk, pedig csak barkóbáztunk! Na, de milyen barkóba volt az..hej!!! :D

Sajna a gépemet otthon felejtettem, így csak szegről-végről :D szedtem össze néhány képet!

A szójátékok az esti autózás közepette, egy túlpihent éjszaka után születtek meg, mikoris szegről-szegre utazunk, azaz ZalaegerSZEGről KustánSZEGre, aztán KustánSZEGről ZalaegerSZEGre, és végül vissza ZalaegerSZEGről KustánSZEGre, érintve PálfiSZEGet, és MilejSZEGet.

A kustánszegieknek és zalaegerszegieknek nagy-nagy köszönet minden pesti nevében, hogy elviseltek minket (főleg Kg-t) :):):), nagyon jól éreztük magunkat!!! És ahogy mondani szokás, "Szeget-szegért!", egyszer talán megháláljuk! :P

Becii! Köszönjük a meghívást!!!

Ime tehát néhány szegett-vedett fotócska....:D

 Robi! Végre-valahára megkaptam az ajándékod! Köszönöm! :)

Szereztem még néhány fotót utólag (köszi Somi):

A kustánszegi kocsma: Itt kezdtük az év első estéjét! :DGyerekek, tudunk élni!!!!!

 

Ahogy Soma fogalmazott: Ha Mohamed nem megy a hegyhez, majd a hegy jön Mohamedhez! :P

Éhes voltam, és fáztam! Az én Drága Barátaim ezt is megoldották a kedvemért! :D Hát micsoda Barátok!!! :)

 

Júúúj! Becii! :D:D Ez nagyban amúgy még durvább! :P

Soma! Helyette megvan, ahogy Emese oszloptáncol! :)

Becii! Azért én ezt nem hagytam volna! :D

Igazi életkép! :D

Réka! Köpöd ki! :D

Emese, Emese....Ejj-ejj! Ha ezt Bali látná...:P

Na egye-fene...ha már másról is raktam fel kompromitáló képeket! :D

Én erre a két képre miért nem emlékszem??? :O

 

Itt épp visítoztam, hogy a csajok összenyomják a fürtjeimet...

cigi szünet...igen, Emese bagózik!!! (bocs Emese, nem tudtam kihagyni!) :)

Kg bulizik...:D

Boldog szülinapot Szilveszter! :D:D

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr741644704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma22 2010.01.04. 13:46:10

kár, hogy az oszloptáncom nem lett megörökítve:)

S. Balázs háztartásbeli 2010.01.04. 13:50:21

Csini kepek! :):):)
Csibe hal istennek nem egesz este bagozott! :):):):)
Reni pikászáján is fent vannak a kepek! Ezeket ki, mivel csinalta?

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.04. 13:52:50

Iszonyatos buli lehetett... ;) :)

Hely fullos, társaság faja volt, nagyon tetszett, hogy a szegiek milyen közvetlenek voltak.
Verekedésből most kivételesen kimaradtam szerencsére. :D:D:D:D

Köcc az smst!
Képek forrása érdekelne, valami linkféleségeket tudol küldeni?

Jah, és a barkóbát CSAK NÁLAD írják így KICSISZÍVEM!!!! :D:D:D:D:D:D

@soma22:
A fejemben az emlékképek között még benne van sajnos. :D:D:D:D:D

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.04. 13:54:30

@S. Balázs háztartásbeli:
Nagyon furcsa volt hazafelé az arcotok a pályán, ugye leesett, hogy mi hagytunk le Titeket egy kék Seattal? :):D:D:D

csajoska1982 2010.01.04. 14:06:32

@soma22:
Hát sajna, azt nem látom sehol! :(
@S. Balázs háztartásbeli:
Most kaptam meg az e-mailt, úgyhogy már kicsinyítem azokat is, és tolom fel! Kicsit később nézzetek vissza, addigra megcsinálom! :)

Soha életemben nem írtam még le, hogy barkóba...:) Az isiben nem tanítják! :P...Buzi! :D

Én iwiwen találtam meg a képeket, felvettem a kapcsolatot Balogh Kingával, Ő csinált néhány fotót! Az ismerősei között megtaláljátok a Sunrise Club-ot, ott vannak!

soma22 2010.01.04. 14:06:57

@KG126: azért azzal tisztában vagy ugye, hogy a Te arcod sem volt éppen komoly hazafele?!:)

Ha ma megírom a blogomat, felkerül a 2 nap ráadás is:D
Egyeseknek hétfő reggelig tartott a szilveszter:D

S. Balázs háztartásbeli 2010.01.04. 14:15:07

@KG126:
valoban fura volt, hogy pesttol 30 km re leeloztok megegyszer!
Nem figyeltem meg jol a pihenoket, kutkat! :):):) A szellel voltam elfoglalva, mintha en lettem volna egy teniszmeccsen a labda! :(
Jo buli volt! :)

csajoska1982 2010.01.04. 14:20:22

@soma22:
Írjad csak...:) direkt nem az lett a címe, hogy szegről-szegre, mert azt Te stoppoltad le! :) Lásd milyen rendi vagyok! :)
@S. Balázs háztartásbeli:
Hát onnantól azon vihogtunk,hogy Balázsnak milyen feje volt...Leesett azért valamikor hazafele, hogy mi lehettünk azok???

soma22 2010.01.04. 14:23:01

@S. Balázs háztartásbeli: rohadék volt a szél, én is küzdöttem vele eleget, a fogyasztásra is rádobott elég sokat, mert sokkot kaptam tankolásnál...:(
Legalább álomba ringattam KG-t:)
@csajoska1982: egy tündér veszett el Benned:)
Mondjuk jóóóóó mélyen:D:D:D

S. Balázs háztartásbeli 2010.01.04. 14:25:37

@csajoska1982:
persze hogy leesett, csak azt mar nem vartatok meg! :):):):)

csajoska1982 2010.01.04. 14:52:06

soma22:
Keresem én egy ideje!!! :D

S. Balázs háztartásbeli:
Ha azt megvárjuk, akkor ott alszunk a pályán! :D

Na kész! Feltöltöttem az összeset!!!

soma22 2010.01.04. 15:12:49

@csajoska1982: majd ha megtaláltad bemutathatnál Neki:)

Amúgy Bödét kihagytad a blogodból:)

csajoska1982 2010.01.04. 15:13:40

Ajjaj gyerekek! Mennünk kell vissza Kustánszegre! :D

Ez az üzenet van fent Balázstól az iwiwen:

Ma este várok mindekit a kocsmába, aki ott volt szilveszterezni a klubban... van pár megbeszélnivaló!!! most legalább a szemebe is mondhatják azok az egyének akik eddig a hátunk mögött ezt-azt beszélnek rólunk! Ugyogy kérek mindekit jelenjen meg!!!!!!!!!!

soma22 2010.01.04. 15:17:34

@csajoska1982: intézem a kocsit, meló után indulunk:D

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.04. 16:08:20

@csajoska1982:
Erről nincs közvetlenül linked?
Tudod, én nem tudok iwiwet nézni innet. :(

@soma22:
Sejtem, de az megnyugtat, hogy a szilveszter esti arcomról még nem hallottam semmi kompromittálót. :) Pedig nem hiszem, hogy okosabb lehetett, mint a srácé, akivel jóban lettem. :D:D:D:D

@S. Balázs háztartásbeli:
Mondjuk nagyon gépészkedtél a kormánnyal. Na meg Emese is bambulászott. :D:D:D:D

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.04. 16:10:26

@csajoska1982:
Ezzel kapcsolatban jutott eszembe, de ettől függetlenül (hmmm :) ), hogy érdemes lenne megírni neki, hogy getszijól éreztük magunkat, és köszi, meg minden! Csak nincs iwiwiwiwiwiwem.

@soma22:
3-ra, vagy fél 4-re jössz értünk? Nem akarok várni. :D:D:D:D:D:D

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.04. 16:12:44

Csajos:
A 19. képen, ahol Reni van a Bécivel, ott Tik mit csináltok a háttérben azzal a lánnyal???? Nagyon kíváncsi vagyok... :D:D:D:D:D:D

soma22 2010.01.04. 16:15:58

@KG126: itt állok lenn buzik, és nem válaszol senki a kapucsengőre:D
sose érünk oda:D

csajoska1982 2010.01.04. 18:39:57

@KG126:

Majd írok neki is mindannyiunk nevében egy köszönő levelet! :)

linket már hogyan tudnék adni az iwiwes képekről, ha nem tudsz linken keresztül sem iwiwezni???

amúgy 74 kép van fent, és mindet leszedtem, amin mi vagyunk!

Jaj, az a lány arc volt! Csak úgy odajött megkérdezni engem és Rékát,hogy jól érezzük-e magunkat, aztán megpuszilgatott minket! ENNYI! :)

Bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2010.01.04. 19:04:24

Jó képek, frankón tükrözi, hogy volt idén unalmas a szilveszter éjjel. ;)
Örülök, hogy megkaptad a naptárkát, bár én azt hittem már régebben megkaptad. :( Minden esetre az a lényeg, hogy odaért, s remélem tetszik.
Na puszcsika!
:)

soma22 2010.01.04. 19:25:50

elkészültem a saját kis beszámolómmal, ha érdekel valakit:
soma22.blog.hu/2010/01/04/szegrol_szegre

Dömi 2010.01.05. 11:44:53

húúúú micsoda buli vót a dunántúlon!:P

Vannak kemény képek:P

Reni 30. képén lévő jobbos csajt ismeritek? Veszprimbe jár alighanem.

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.05. 13:05:06

@csajoska1982:
A levél szupcsi lesz. A végén kijön, hogy csak mi éreztük jól magunkat. :)

Iwiwes linket úgy linkelj, hogy az iwiw nincs benne, hogy ne kelljen iwiwes oldalt megnyitni, mert annak iwiwes címe van, és a céges gép nem hajlandó iwiwes honlapot megnyitni, mert az iwiw le van tiltva nálunk, hiszen az iwiw tiltott oldal. :) Magyarul: akkor majd legközelebb átmásolod a képeket nekünk a laptopodról, ami notebook, jó? :)

@Bobirobi903:
Elég gyakran elfelejtődött a naptárka. :(

@Dömi:
3: Te jártál vele? Vagy csak az öcséd? :) ;) :D

soma22 2010.01.05. 13:51:35

@KG126: /1:a buta pestiek:D
/2: akkor most mi bajod az iwiwwel?:D Engem sem jelölsz vissza buzi:D
/3:de ez mind robi hibája, mert nem jöttek karácsonyozni:)
/4:is-is?:D

Becii 2010.01.05. 19:00:00

Hát srácok egy élmény volt veletek szilveszterezni!jó hogy lejöttetek!!remélem tényleg jól éreztétek magatokat, s egy maradandó élmény volt!:)
igazából a leírás ismételten (akárcsak a tanyás)tükrözi az eseményeket, s így harmadszor olvasva is megnevettet:)
ui: ne feledjétek: nincs hetero ember, csak nagyon makacs;):)

csajoska1982 2010.01.06. 14:45:41

Bobirobi903:
Tényleg jó buli volt, de szerintem tök mindegy, hol lettünk volna, ezekkel a hülyékkel mindenhol, és mindenen lehet vihogni! :)
Nagyon tetszik az ajándékocska, teljesen meghatódtam, amikor Kg odaadta...bár hamar elszállt, mert mire leért vele a lépcsőn, kicsit meggyűrte a buzija! :) De már beszkenneltem, és majd nyomtatok még párat! :)
Dömi:
Szijjjja Dömiiii! :D Buéééék!
Mizu Veled? Neked milyen volt a szilveszter??? Volt annyira jó, mint a mienk??? :P

@KG126:
Mi lenne, ha ezt Soma oldaná meg Neked??? Mert én nem vágom! (iwiw) :)

Becii:
Tényleg szuper volt minden! Szüleidnek, Neked és külön tőlem köszönet Tesódnak is (hajicicám) a vendégszeretetért! :) Kicsit rémisztgettük Őket, amig nem voltál ott, hogy még maradunk egy pár napot...:P Kg telefonált valakivel, és ott benyomott egy-két utalást arra, hogy lehet, ideköltözünk! Sztem Anyukád majdnem rosszul lett a szobában! :)

csajoska1982 2010.01.06. 14:49:01

Becii:

ui: ...és az erekció is csak fogalom! :P

csajoska1982 2010.01.06. 14:59:09

Most nem azért, de ha az erekció nem fogalom, akkor mi a tököm???
Tárgy??? Azon belül használati eszköz? :D

soma22 2010.01.06. 16:22:50

@csajoska1982: egyeseknek csak egy kósza álom:)

Dömi 2010.01.07. 11:26:45

@csajoska1982:

Szia Annnika!!!!
Szilveszter überfrankó volt. Csepelen voltam egy albiban, azzal bandával akikkel már 7éve együtt szilveszterezünk. Az is olyan társaság mint ez, akárhol vagyunk ,úgyis megy a fesztivál, és marha jól érezzük magunkat.

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.07. 12:59:04

@soma22:
Nem is jelöltél be.

@Dömi:
Szerintem a lány nem akart pasit, így jártál a bátyáddal. :):D:D:D:D

@csajoska1982:
Amúgy is ejakulációról volt szó. Nem mindegy. :):):D:D:D

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.01.07. 12:59:57

@Dömi:
Az szép. :) A pestiek mennek vidékre szilveszterezni, a vidékiek jönnek Pestre. Ez így vicces. :D:D:D

soma22 2010.01.07. 16:27:33

@KG126: dehogyisnem, csak balfasz vagy és nem tudsz iwiwezni:)

csajoska1982 2010.01.07. 19:34:00

Dömi:
Nah, akkor örülök, hogy Neked is jól sikerült a szilveszter! :)
Vicces, hogy aki pesti, az megy vidékre, aki vidéki, az meg jön fel Pestre...:D
Ja, most látom, hogy Kg-nak is pont ez jutott eszébe...:) De most már elküldöm...
Kg, pont úgyanúgy fogalmaztunk, van bennünk valami közös! :D

Dömi 2010.01.07. 20:05:04

@KG126:

/2 beszélgessünk a Diáról?:P
Amúgy nem tudom mit akart a csaj, de én se őt se a bátyámat nem:P

@csajoska1982:
én oda megyek ahol a banda van:) 3 évig egy bakonyi kis falucskában voltunk szilveszterkor, szartam rá hogy pest, vagy nem pest, mert el se hagytam az albit:)

csajoska1982 2010.01.07. 22:11:40

Dömi:

1/ Háhááááá! Ez jó volt! Jó volt! :D

2/ Húú, az is jó lehetett, annak aztán van hangulata!!! :)
Hát igen, én is csak sodródok a bandával...mindegy, hogy hol, csak ezekkel a buzikkal legyek! :D

Bobirobi903 · http://garageblog.net/blog/marczinrobert 2010.01.27. 14:56:05

Szia szia!!!

Küldöm neked is, mert mától elérhető elvileg a blog:

garageblog.net/blog/marczinrobert/car/393

;):)

csajoska1982 2010.02.10. 12:03:42

@Bobirobi903:

Szia sziaaaa!
Szuper! Köszi, hogy szóltál, mert nem nagyon szoktam felnézegetni a garageblogra, mióta az enyém sem mutat nagy aktívitást! :P
Be kukkantok, és ha lesz egy kis időm, akkor elolvasgatom! :)

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2010.02.16. 15:45:55

ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! ÚJ BEJEGYZÉST! :D

csajoska1982 2010.02.16. 23:47:24

@KG126:

Aztapicsa! :D
Mondjuk még mindig jobb, mint 16.000 smile! :D
tegnap újra telepítettük a gépem Somicicával, mert alig tudta már magát bekapcsolni is. :( Neki akartam állni Hétfőn, hogy megírom az új bejegyzést, de a képeket alig nyitotta meg. Hajnalban készültünk el valamikor. Emlékszel, amikor úton Zalaegerszeg felé próbáltál belépni, már akkor mondtad, hogy haldoklik a gépem...na, igazad volt! :s Vettem bele memóriát, 1 gigásat, úgyhogy most még többbbbb kép fér rá! :D:D:D
Amint lesz egy kis időm, csinálom, de ma 12 óráztam, és 10-ig melóztam. :( Most épp próbálok belépni mindenhova, mert a jelszavak meg voltak jegyeztetve mindehol....:D

S. Balázs háztartásbeli 2010.02.16. 23:48:07

@KG126: hahahaha
most lesz egy bejegyzes KG nak! címü is! legalbb is remelem! :)

csajoska1982 2010.02.17. 22:31:17

@S. Balázs háztartásbeli:

Most mondd meg! Normális ez a faszi???? :D
Tudod mit! Megkapja Ő is ezt a címet! :P Megérdemli a buzija, ha már ennyiszer bectrl-ozta! :D
süti beállítások módosítása