Az a rohadt kaparás...:D

 2009.07.13. 22:27

Már húzom egy ideje, pedig nem kerülhetem el! Először belül kellett kikaparni a kis mancsommal azt a ragadós, szutykos szigetelő anyagot, ami a padlólemezen található, ill. a háttámlán és a kalaptartón. Azzal majdnem kész vagyok, csak egy kicsi rész maradt a hátsó ülés tájékán, csak a srácok egy hirtelen ötlettől vezérelve, -egyik garázslátogatásuk alkalmával-, úgy döntöttek, hogy hamarabb felborítják a kocsit az oldalára. Úgyhogy nekiláthattam hál' istennek a gyári alvázvédő kapírgálásához...:s

Egyébként így utólag, hogy a felén már túl vagyok, nem is olyan szörnyű! Még élveztem is, ahogy jön le a több kilós szutyok az autómról, és egyre közelebb kerülök a fényezés gondolatához! A hozzákezdésben köszi Gyének a segítséget! Sokat haladtunk már az első nap, és így könnyebb volt nekikezdeni!

Csak van egy kis bökkenő...a kapargatás közben előjöttek a hibák is...:( egy két helyen, mint pl. a hátsó lengőkarnál rohad az alváz, és sajnos nincs mese: lakatos munkát követel! Ill. a hátfalon nincsenek még lefalazva a nagy lököshöz tartozó lyukak sem, és még egyéb apró hibák! :( Úgyhogy a fényezés még mindig várat magára...:((((((((((((((((((

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: kisautó

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr511244783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2009.07.14. 11:07:59

Önkioldó rulez! :)
Hihetetlen, hogy felborítva még élvezetes is tud lenni ez a kaparás. Pikk-pakk készen lesz az alja. :)

soma22 2009.07.14. 14:06:48

@ogy: én mondtam neki, hogy milyen faszán halad a kaparással, ahhoz képest ahogy nekem beharangozta, mennyire szar.

szép kisautó lesz ez

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.07.14. 16:44:44

Végigolvastam a blogodat.
Sok sikert kívánok a kisautóhoz és a naplóíráshoz is.
És hidd el, nem ez a kaparás a legrosszabb. :) ( www.webbeteg.hu/uploads/betegseg_category_kepek/1200681876.jpg )

soma22 2009.07.14. 17:07:40

@KG126: elmebeteg idióta állat:D

csajoska1982 2009.07.14. 19:10:49

ogy:
Hát ez nem jött be!!! :D Anyuék kilátogattam hozzám, és megkértem, csináljanak rólam képet! Háhá!!!
Remélem tényleg pikk-pakk lesz belőle, de tényleg élveztem! :) Én sem hittem volna!

soma22: tényleg nem olyan vészes! :)

Tudom!!! :)

KG126: Óh! Köszönöm, hogy benéztél!!!
Attól félek én is, hogy még csak most jön a java! De ha Te mondod...Neked még el is hiszem! :D:D:D

Úgy-úgy, ahogy Soma mondja!!! :D

csajoska1982 2009.07.14. 19:43:04

ogy:
Bár tényleg elég beállított képek lettek...most hogy nézem! :) Csak leraktam Anyut, hogy honnan fotózzon, én meg úgy csináltam, mintha...:D

KeMa 2009.07.22. 23:24:41

wow! Gratula! Majd valamikor, ha lehetséges, majd jól meglátogatom a kisautód! :)
Nekem is kellene az alját kapargatni, de még nem volt elég lekierőm.

csajoska1982 2009.07.22. 23:46:52

Okés, mindig örülök, ha van látogató! Nem kell félni, nem foglak be! :D
Hát lelkierő az kell! :)
Egy hete kb. én is azt gyűjtögetem a folytatáshoz, ha meg éppen lenne, akkor meg valami mindig van. Pl. csinálom a jogsit is, úgyhogy ha nem dolgozom, akkor megyek vezetni, vagy tanulom a műszakit...:)

KeMa 2009.07.23. 00:11:31

@csajoska1982: Igen. Mostanában én is a kocsiszerelés helyett lakást takarítok, meg ilyesmi :) Hogy végre lehessen vendéget fogadni :)

csajoska1982 2009.07.23. 00:14:18

KeMa:
Remélem benne leszek a vendéglistában!!! :D
Amúgy múltkoriért bocsi! Mondtam, hogy lehet benézünk Somával, de nem volt időnk már, annyit rohangáltunk! :( De ha ellátogatsz hozzám, akkor én is Hozzád! :D

KeMa 2009.07.23. 00:15:14

@csajoska1982: Hétvégén sajna nem érünk rá (:D:D:D), de jövő héten szerintem bármikor. Már van fotelünk, tehát van hova leülni :)

csajoska1982 2009.07.23. 00:17:46

KeMa:
Na, csak nem valami izgi program lesz??? Mesélj csak!!! :D
Hát én fotellel nem fogok tudni szolgálni a garázsban cserébe...jaaa, dehogynem! Ott vannak a sportülések! Akkor én is tudok vendéget fogadni!!! :)
süti beállítások módosítása