Bydgoszcz tere...

 2009.08.27. 00:48

 3. napunk a túránkon! Még mindig semmi szerelés...

A találkozón végül 103 autót regisztráltak. Talán valamivel több volt a regisztráción kivűl, de nem sokkal! És ezt mindannyian tudjuk, hogy mit jelent! Megvertük a Lengyeleket az Agárdi 2009-es Országos ( Nemzetközi)  találkozónkkal! Szép volt! :D (ezt megkapta Fifi is!!! )

Bydgoszcz belvárosa gyönyörű, engem elbűvölt a maga kis folyójával, hídjával, a régi stílusú épületeivel, és a hatalmas terével, ahova befért mind a 103 Kisautó. Ezen a napon számomra a legnagyobb élményt a technika csodája jelentette! Integethettem élőben a tőlem 1000 km-re lévő otthoniaknak. Hatalmas volt! :D A nap pedig nem is zárulhatott volna szebben, minthogy megkaptuk a nekünk járó tiszteletet az eredményhirdetéskor!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És mielőtt neki állnék az elbeszélésnek, pótolnék még valamit, amit sajnos egy kábel hiányában nem tudtam az elöző bejegyzésben! :)

Ezeket a képeket akkor kaptam MMS a buziktól, amikor én még valahol a lengyel autópályán izzadtam az anyósülésen karikás szemekkel...

 

Lábfóbiás vagyok, és megtesznek mindent, hogy ezzel kikészítsenek!!! :D

Ezzel vágtam vissza...

Szerintem hatott, mert utána bekussoltak! :D

Az első, amit megláttam kócosan kilépvén a teraszra...:D De jó is erre ébredezni! :D

Reggel körülnéztem, és döbbenten láttam, hogy mennyi pócki! Szemügyre vettem a retró polskit is, mert éjszaka nem sokat láttam belőle! 

Indulunk a verseny helyszínére ...

A rendőri felvezetés gyerekcipőben jár a lengyel klubnál! Konkrétan katasztrófa volt! :D Egy ment elől, egy ment hátul, ozt ennyi! Az induláskor lefogták az első kereszteződést, és csók! Mi ráadásul a végére maradtunk, mert ott majd milyen jó lesz, és végig le voltunk szakadva...:(

Ezt rögtön szemügyre vettem, ahogy megérkeztünk...:D

Csak egy kis csemege a Biseseknek is...semmi extra...

Néhány pócki a sok közül, amik valamilyen szempontból különlegesek. A többi majd Picassán!

Matt fekete Balázsnak...:)

 

:)

Kockás Kg-nak!!!

A tulaj le sem tagadhatná, hogy ővé a kocsi...:D

 

Vezettem Holló autóját!!! El is vittem a képen látható bólyát...:D

Egy kis kaja a tetőn! ( mi mást, mint halat)

... a csomagtértetőn...

Ezt néztem ki annó a zólyomi talin...mármint az egyberácsot...de aztán annyian megcsinálták már, hogy letettem róla...

A motorháztető zárja két drót volt...:D

 A lengyelek is betegek...D

Nagyon szép Kisautó!

És a verseny... (Pocok és Robi mentek egy kört versenyen kívül...)

 

 

 

 

 

Ebbe ment a piros-fekete is- jót ment nagyon! (Fifi videója, az enyémet valamiért nem tölti fel)

Ennek brutkó hangja volt...

Ambulance??? Ez vitt minket felvonulásra??? Akkor meg nem tudom, mit csodálkozom...:D

Indulunk a térre, ez volt a hivatalos felvonulás. Kicsit vettem a várost is, mert nagyon szép helyeken mentünk.

Nem tom, mi vót ez, de jól nézett ki...valami mókus növényekből...:D

A tér előtti kis utca...

Egy kis feeling, azoknak, akik nem lehettek ott!

Felkéredzkedtünk egy sportüzlet erkélyére. Az üzlet 3 emeletes volt, és a legfelsőn volt egy erkély...kipécéztük magunknak. Percekig könyörögnünk kelett, hogy felengedjenek, és nem értettük miért, hiszen az is az üzlet része...jó, mondjuk látni kellett volna, hogy milyen átjáróház lett az üzlet...:D

A Nike bolt raktára...amikor felértünk, már rájöttünk, miért kellett ennyit könyörögni! :D

Ott integet a magyar csapat!!!

Ott integetek a lengyel zászlóval!!! Soma meg a jobb fülemen közben! :D És már azt is tudom, hogy a fénysebesség lassabb, mint a hangsebesség! Leejtettem a zászlómat, és Soma 2 perc után röhög, hogy jééé, elejtetted a zászlódat! Én meg már nem is emlékeztem rá....:D

Mint a Sznt. Márkt tér...:D

 

Én és a Kisautóóóók!

Indulunk Postát keresni...

 

Ez a szobor egy madzagon fügött a folyó fölött, és azzal rúddal egyensúlyozott...

Szegény kutyi már teljesen kivolt...:D

Polski ország!!! Még a közlekedési táblákon is Polskik vannak! Csak az az érdekes, hogy csak azokon, amik azt jelképezik, hogy vigyázz csúszik, vigyázz rád esik, vigyázz elviszik, vigyázz elütöd, vigyázz összetöröd...:s

Kg-nak kockás tető! :D

Az eredményhírdetések!

A nyertes!!!

Robi megmutatta a hasát a lengyeleknek!!! 

Pezsgőzik a Kisautó is...igazából neki nem oszt, nem szoroz...:D

És egy két lengyel, nyertes Polski:

Az este így indult... Hát Te meg hogy nézel ki??? :D

Csak, hogy jobban aludjanak!!! :D

Polish vodkáááá!!! Jejejeeeee! 

 Egyszer csak arra lettünk figyelmesek, hogy Endre is ott ül a társaságban...2 órája meg sem szólalt, mert szotyizott...:D Azóta is azzal szívom a vérét!!! :D

A szotyistálat mind Endre rakta tele...:D

  

Címkék: találkozók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr311341067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma22 2009.08.29. 14:29:55

Tényleg mázlista vagy, hoyg ott lehettél. Köszönöm a beszámolót, legalább beleképzelhetem magam:)

A város tényleg gyönyörű

Dömi 2009.08.29. 18:08:26

Alakulnak a bejegyzések!!!
"A lengyelek is betegek" képen pont az egyetlen cseh autó van:)

A halevés meg csomagtértetőn volt:)

Ennyit a szarrágásról:)

csajoska1982 2009.08.29. 18:40:12

Dömi:
Nah! Inkább fel se néztél volna, Te buzi Te! :D
Átírtam, csak egy kis nyelvbotlás volt! :P

És: Jééé, volt cseh polski is!
Amúgy meg sztem látszik, hogy aki ott volt, az mind beteg! :D Magunkat is beleértve!

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.08.31. 14:21:30

Köszi a kockás képeket. :)

Jah, amúgy a barna póckin az dísztárcsa és nem felni. Érdemes nekünk blogot írni, mi? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

S. Balázs háztartásbeli 2009.08.31. 22:11:58

KG126:
Jéééé! Általában felismerem azért már, de ezt most akkor benéztem! :D
Nem baj, legalább tanulok! :) Mindenesetre nagyon jól nézett ki!

Dömi 2009.09.01. 15:05:31

@csajoska1982:
íííígy van.
amúgy nekem kicsit szét van csúszva ez a bejegyzés...nem tudom miért.
A Fifi part6 videójától kezdve foscsi (ott van egymás mellett kettő videó)

Steveee914 2009.09.01. 20:57:27

Hűűű nem semmi képeket, meg videjókat csináltál... És ezeket napokra lebontva tetted fel... :D Grat!

csajoska1982 2009.09.01. 22:00:08

Dömi:
böngészőtől függ! én már google chrome-ot használok, az a legjobb! a mozzilában balázsnak is el van mászva!

@Steveee914:
Óh! Köszönöm, hogy felnéztél!
Kénytelen vagyok napokra osztani, mert egy bejegyzést kb. 5-6 óra alatt csinálok megl, ha közben esetleg elmegyek netántán enni, vagy pisilni, akkor az egy egész nap! :) Rettenet ez a blog amúgy ebből a szempontból! :s
Még van egy nap, amit fel kellene tölteni, és ráadásul a legkalandosabb napunk volt, de nem tudom , mikor lesz időm megcsinálni...:(

soma22 2009.09.01. 22:02:21

@csajoska1982:
nálam firefoxban is tökéletes, lehet verziófüggő. rohadt intenet, mindenre más böngésző a legjobb

Dömi 2009.09.01. 23:23:38

@csajoska1982:
/1 Megnéztem IE-vel, azzal is jó. Úgyhogy a hiba a tűzrókában van:)

/2 Hát azért a durva vasárnap utáni hétfő sem volt semmi!!!!!

csajoska1982 2009.09.02. 09:32:52

Dömi:
Na igen, Hétfőn csak folytatódtak a váratlan események....:D

bexxter 2009.09.03. 08:59:55

Folytatás? :P
Kisautó folytatása? :P
Alapozó? ;)

csajoska1982 2009.09.04. 00:04:37

Tegnap hajnali fél kettőig csináltam a tali utolsó két napjának bejegyzését, az utolsó képet töltöttem fel, és elfehéredett minden! Az uccsó képnél....és elveszett, kb. a fele maradt meg a bejegyzésből, pedig végig mentegettem, két-3 képenként, a végén pedig már képenként, hogy nehogy elvesszen. Erősen elgondolkoztam, hogy törlöm a blogom!
Kisautóhoz el kéne mennem venni alapozókat, addig ugyebár nincs értelme folytatni. Csak egyszerűen nincs nem volt most időm semmire. Vagy vezetni megyek, vagy suliba előkészítőre, évnyitóra...tököm tudja mire. Most meg már Szombatonként mindig suli lesz, szóval marad a Hétfő és a Péntek, amikor ki tudok majd menni. Húzós lesz így...:s

soma22 2009.09.04. 02:47:47

@csajoska1982: sokszor eszembe juott már, hogy egy napra kevés a 24 óra. Azért ne add fel:)

bexxter 2009.09.04. 10:15:24

@csajoska1982: Te is szombaton sulizol? zsííír :]
Menni fog, ne aggodj :) Csak meg kell szokni az elején.
a bloghu (indexhu) monnyonle amugy..

bexxter 2009.09.04. 10:19:24

@bexxter: Ja, és tegnap átvettem az új jogsim, höhö :]
Ha nem akarsz rá sokat várni, akkor XIII. visegrádi u 110-112 központi okmányiroda, egész gyorsak. Ha személyesen mész érte akkor nem is kell 1 hét, ha postán kéred akkor kb 1 hét. Nekem a 2. kerületiben lett volna 2 hét személyesen .. ja, és a régit elkérték volna azonnal.

Steveee914 2009.09.04. 15:41:07

@csajoska1982:
2.)Már a Nyári Talis élménybeszámoló is tetszett. :)
Amúgy mindig szoktam figyelni a blogodat, de csak most jutottam el odáig, hogy kommenteljek is. :D

csajoska1982 2009.09.06. 10:05:22

@bexxter:
ez most mi??? : a bloghu (indexhu) monnyonle amugy..

Na ez egy jó tanács! Valszeg én is be leszek már zsongva, hogy minél hamarabb a kezemben legyen, úgyhogy lehet én is így járok majd el! :) köszi!

@Steveee914:
Nahát! Ennek örülök! :) De akkor most már tessék hozzászólogatni!!!! :)
süti beállítások módosítása