Hát idén is eljött, ott voltunk, és jól éreztük magunkat!!! :) És ami mindannyiunkat feldobott, hogy lassan már nem is országos, hanem nemzetközi találkozóvá növi ki magát ez a minden évben megrendezett Velencei Nagytalálkozó! Érkeztek Csehek, Szlovákok, Lengyelek is! És remélhetőleg Ők is jól érezték magukat!

Köszönjük a szervezést, és a munkájukat mindazoknak, akik részt vettek benne!

A képekről csak annyit, hogy iszonyat szerencsétlenül jártam. Egy régebbi, éjszakai fotózás következményeként 400-as ISO-n maradt a gépem...:( A képek színei teljesen eltorzultak, zajosak és kiégtek! Hát így jártam, de azért a lényeget sikerült megörökítenem, még ha rossz minőségben is! :) Sőt, annyi kép készült, hogy nem is tudom, hogy fogom feltölteni mindet...:s A kicsinyétésnél tartok kb. 2 órája, a felénél vagyok, és eddig 142 képnél van, amit úgy gondoltam, mindenképp szeretnék feltenni...:D

Azt hiszem, felosztom napokra...:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Címkék: találkozók

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr351271701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polski rider 2009.07.27. 22:45:20

Nekem nagyon kellenek azok a képek, ha tudod tedd fel picassára vagy msn vagy nemtom.:) Biztos vannak jók.:)

csajoska1982 2009.07.27. 22:57:23

polski rider:
Okéska, majd felteszem! De készülj fel, mert tényleg nagyon színtelenek, és zajosak. :D Bár emléknek mindenképpen jók!

polski rider 2009.07.28. 16:03:17

@csajoska1982: Hát nem mintha értenék a photoshophoz, de azzal talán meg lehetne kicsit egyengetni a színeket. Majd megpróbálom.

csajoska1982 2009.07.28. 18:00:38

polski rider:
Én szoktam használni, de ember legyen a talpán, aki neki áll cirka 150 képet átszerkeszteni...:D Én nem vállalom! Neked meg gondolom úgyis csak egy-két kép fontos, az úgy más!:)
süti beállítások módosítása