A Mátrában

 2010.02.19. 15:22

 Egy telefonhívás, és egy gyors döntés eredménye ez a kis hétvégi kiruccanás...nem bántuk meg! :D

 

Soma Kisautója minden akadály nélkül levitt minket Mátrafüredre, ahol egy kis hétvégi házikócska volt a szállásunk. Az este fénypontja egy üveg frissen szűrt házi pálesz volt. A meglepő az volt benne, hogy én már az első korty után rosszul vagyok még a szagától is. Na ez nem olyan volt...:D Itatta magát csúnyán...mintha vízet ittam volna. 5-6 kör után már szépen néztem ki...amikor is Pé bejelentette, hogy megyünk csúszkálni a hegyre! :O

A fiúk fogták a szánkót...meg engem...meg a bort, és elindultunk a nagy sötétségbe. Nem lesz hosszú bejegyzés, nem sok mindenre emlékszem! :D Sokat feküdtem a hóban, az tuti, és mindig valaki húzott, vagy tolt a hóban. :D:D:D Az egyik emlékezetes pillanat, hogy táncolunk egy diszkóban...biztos arra jártunk! :D Arról kár, hogy nincs kép, amikor "leparkoltunk" a szánkóval a diszkó előtt, hótaposókban, és susogósnacikban! :D

Azt tudom, hogy a hegynek felfele nem volt könnyű.... Én többször meg akartam győzni a srácokat, hogy hagyjanak ott, és majd visszafele felvesznek, jó ott nekem, még csak nem is fázom...:D De nem hagyták! :( Pé azzal nyugtatott minket, hogy milyen jó lesz majd lefele csúszni, és hogy hatalmas élmény lesz! Na, ja! A lefele csúszás, mint kiderült, ugyanazon az ösvényen történt, mint amin felfele haladtunk. Tele volt sziklákkal, és kődarabokkal, szóval a csúszásból annyi lett, hogy Pé engem húzott a szánkón, a fiúk meg bandukoltak mögöttünk! :D Nekem végülis jól adta ki! :P

Hazaérvén jó lett volna egy forró zuhi, de elfagyott a vízóra, így nem lehetett megnyitni, jéghideg fürdőre meg nem igen vágytunk, így hát maradt a hálózsák. Úgy véltük, hogy reggelre nagyon meg fogunk szomjazni, de mivel vízünk nincs, a bor meg már elég volt, megraktunk egy lavort hóval, bízva abban, hogy reggelre megolvad! :D:D

A másnap reggel jól indult. Én terítettem, Soma kolbászt tépkedett, Pé meg rántottát készített. Jó meleg teával elfogyasztottuk...és visszafeküdtünk kicsit pihegni, amiből az lett, hogy valamikor du. ébredtünk. :D Közben Pé öccse, Balázs, és Ottó elmentek síelni. Le a kalappal előttük egy ilyen éjszaka után.

Du. neki álltunk a szarvaspörinek. Mindenki kivette részét a munkában. Én hagymát vágtam, és felügyeltem a dinsztelést, mert a fiúk már türelmetlenek voltak. Pé fröccsözött, és mindig elb@szta a tűzet, Soma meg mindig újraélesztette! :D

Mire elkészült a pöri, épp visszaértek a srácok a síelésből, és az Ő feladatuk volt az elfogyasztása. :)

Köszönjük a meghívást Pé! Nagggggyon jól éreztük magunkat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ki Kér egy csésze havat????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na, valahogy így parkoltunk le a diszkó előtt is! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pusztúljon a férgese!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kis sonkatekercs sajttal töltve, hogy csillapítsuk éhségünket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://csajoska.blog.hu/api/trackback/id/tr851773697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soma22 2010.02.20. 19:58:26

Baromi jó móka volt, csak fárasztó:)
Kár hogy a "becsiccsentett" orcádról nem tettél fel képet. Na sebaj, majd én a sajátomon;):D

csajoska1982 2010.02.22. 15:58:53

@soma22:

Ne merészeld feltenni, azok nagy gáz képek rólam! :)
süti beállítások módosítása